دانلود و خرید کتاب گیتارآموز (سطح متوسط) حامد صالح‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گیتارآموز (سطح متوسط) اثر حامد صالح‌پور

کتاب گیتارآموز (سطح متوسط)

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گیتارآموز (سطح متوسط)

کتاب گیتارآموز (سطح متوسط) اثری از حامد صالح پور است. این اثر تنظیم دو مجموعه از قطعات مشهور ایران و جهان برای دونوازی و تک‌نوازی گیتار به سبک فینگر استایل است.

درباره کتاب گیتارآموز (سطح متوسط)

کتاب گیتارآموز (سطح متوسط)، مجموعه‌ای از قطعات خاطره‌انگیز و مشهور است با رویکردی آموزشی در کنار هم قرار گرفته است و برای تک‌نوازی مناسب است. ساختار کتاب به گونه‌ای است که در آن‌ها هنرجو به تدریج و با شیوه‌ای پیش رونده ریتم خوانی و تکنیک های مختلف نوازندگی گیتار به صورت چند صدایی را فرا می‌گیرد.

با به پایان رسیدن این کتاب نوازنده توانایی اجرای تکنیک های مختلف نوازندگی گیتار، اجرای قطعات پیچیده چندصدایی، تفکیک ملودی و هارمونی در اجرای قطعات و اجرای اتود و قطعات کلاسیک و جز را به دست آورده است.

حامد صالح پور، دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی گیتار از دانشگاه تهران، با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس کار تنظیم و انگشت گذاری قطعات را انجام داده است.

گیتارآموز شامل قطعات شناخته‌شده ایران و جهان است که برای دونوازی و تک‌نوازی گیتار تنظیم شده است. جلد اول (گیتارآموز،دونوازی) مناسب گیتارآموزانی است که تازه شروع به فراگیری گیتار کرده‌اند یا قصد شروع دارند. تنظیم و چینش قطعات به صورت پیش رونده (آسان به سخت) است و به شما کمک می‌کند به آسانی و با روندی رو به رشد نواختن گیتار از سطح مقدماتی تا متوسط را فراگیرید.

 شما در کتاب گیتارآموز، دونوازی که برای سطح مقدماتی تا متوسط طراحی شده است با نواختن قطعات ساده در قسمت گیتارِ اول فرایند یادگیری گیتار را آغاز می‌کنید. به مرور با نواختن نت‌های جدید، ریتم‌های جدید و ساختار چندصدایی که از امکانات اصلی ساز گیتار است آشنا می‌شوید. در میانه راه با نواختن بخش‌های گیتارِ دوم، دیگر تکنیک‌های گیتار مانند انواع مختلف آرپژ، آکورد نوازی، آرتیکولاسیون، دوبل نت... را فرامی‌گیرید. در پایان شما توانایی نواختن اصولی گیتار به صورت تک‌نوازی را خواهید داشت. 

در کتاب گیتارآموز، تک‌نوازی که ادامه روند کتاب اول را دنبال می‌کند هنرجو با شیوه‌ای پیش رونده نواختن قطعات موسیقی را به صورت تک‌نوازی می‌آموزد. در این کتاب هنرجو با راهنمایی معلم توانایی نواختن قطعات چندبخشی، تفکیک مولودی و هارمونی، آرتیکولاسیون و... را می‌آموزد و با پایان کتاب توانایی تکنیکی برای اجرای قطعات پیچیده‌تر در سبک‌های کلاسیک و جز را خواهد داشت.

کتاب گیتارآموز (سطح متوسط) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب گیتارآموز (سطح متوسط) را به تمام کسانی که دوست دارند نواختن ساز گیتار را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

در باره حامد صالح پور

حامد صالح پور دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی گیتار از دانشگاه تهران است. او علاوه بر پانزده سال سابقه تدریس گیتار و اجرای رسیتال‌های (کنسرتِ تک‌نوازی) متعدد، در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت‌هایی داشته و جایزه دو دوره آهنگسازی تئاتر را در جشنواره تئاتر دانشجویی در دانشگاه تهران را از آن خود کرده است. 

حامد صالح پور همچنین با شرکت در مسترکلاس‌های مختلف از محضر اساتید بنامی چون لیلی افشار، والتر ووردینگر، دیتمار کرِش... بهره برده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان