دانلود و خرید کتاب نجوم در چند دقیقه جایلز اسپارو ترجمه سیدعلی‌اکبر رضوی حائری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نجوم در چند دقیقه اثر جایلز اسپارو

کتاب نجوم در چند دقیقه

معرفی کتاب نجوم در چند دقیقه

نجوم در چند دقیقه کتابی نوشته جایلز اسپارو است که با ترجمه سیدعلی‌اکبر رضوی حائری منتشر شده است. این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های در چند دقیقه است که به مفهوم‌های کلیدی دنیای ستاره‌شناسی به زبان ساده می‌پردازد.

 درباره مجموعه در چند دقیقه

این مجموعه برگرفته از کتاب‌های in minutes از انتشارات Quercus است که هریک به موضوعی در حوزه علوم پایه یا علوم انسانی می‌پردازد. هر کتاب شامل حدود دویست سرفصل و شرحی مختصر بر هر کدام است که با تصویرهایی مرتبط همراه شده است. هر یک از این کتاب‌ها دائرةالمعارفی است کوچک و مصور با زبانی ساده و عامه فهم و مناسب برای آشنایی مقدماتی با علوم مختلف.

مجموعه در چند دقیقه شما را برای دانستن همراهی می‌کند و کمک می‌کند درک بهتری از جهان داشته باشید، بتوانید مفاهیم را درک کنید و از آنها لذت ببرید.

در این کتاب با اصول نجوم و ستاره‌شناسی آشنا می‌شوید و از آن لذت خواهید برد.

خواندن کتاب نجوم در چند دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نجوم و کسانی که همواره به دنبال دانستن هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

 درباره جایلز اسپارو

جایلز اسپارو نویسنده این کتاب، عضو انجمن سلطنتی نجوم است، در کالج دانشگاهی لندن به تحصیل نجوم پرداخته و تحصیلاتش را در کالج سلطنتی لندن در رشته ارتباطات علم پیگرفته است. اسپارو همکار بسیاری از نشریات نجومی مشهور از قبیل Space About All و Night at Sky The و نویسنده بسیاری کتاب‌های پرفروش علمی برای عموم است.

درباره سید علی‌اکبر رضوی حائری

سیدعلی اکبر رضوی حائری، مترجم این کتاب، از مترجم‌های باسابقه در ترجمه مقاله‌ها و کتاب‌های علمی برای عموم است. او از سال ۱۳۸۸ در نشریه دانستنی‌ها به ترجمه متن‌های علمی پرداخته و تاکنون چند کتاب علمی برای عموم ترجمه و منتشر کرده است.

درباره سیدامیر سادات‌موسوی 

سیدامیر سادات‌موسوی، ویراستار علمی این کتاب، برنده مدال طلای دوازدهمین المپیاد بین‌المللی نجوم در اوکراین، ۲۰۰۷ و برنده مدال نقره دومین المپیاد بین المللی نجوم و اخترفیزیک در اندونزی، ۲۰۰۸ ،است. سادات موسوی در دانشگاه صنعتی شریف در رشته فیزیک تحصیلکرده و تحصیلاتش را در رشته تاریخ علم در دانشگاه تهران ادامه داده و فارغ‌التحصیل شده است. او مدرس نجوم است و در نگارش کتاب‌هایی علمی برای عموم همکاری داشته، به علاوه از سال ۱۳۸۷ در مجموعه مجله‌های رشد، نویسنده مطالب علمی بوده است و اینک، سردبیر مجله رشد جوان است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه