دانلود و خرید کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ کارما ویلسون ترجمه فیروزه کاتب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ اثر کارما ویلسون

کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

معرفی کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ از مجموعه خرسی و دوستاش، نوشته کارما ویلسون با ترجمه فیروزه کاتب است. در این جلد بچه‌ها با مفهوم متضادها آشنا می‌شوند. 

مجموعه کتاب‌های خرسی و دوستانش داستان‌هایی در قالب شعر و به زبان ساده برای خردسالان است، که در هر جلد آن بچه‌ها با یک موقعیت یا مسئله روبرو می‌شوند. یاد می‌‌گیرند در هر شرایطی چه اتفاق‌هایی ممکن است برایشان بیفتد و برای حل مشکل، چه راه‌هایی وجود دارد، خودشان باید چکار کنند و دوستانشان چطور می‌توانند کمکشان کنند یا شرایط را تغییر دهند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

خرسی و موشی با هم دوست هستند. اما خرسی بزرگ است و موشی کوچک. آن‌ها باهم به جنگل می‌روند و حیوانات دیگر را می‌بینند: راسو که یواش راه می‌رود و خرگوش که حسابی سرعتش بالا است. جغد که بالای درخت است و سار که پایین است. هدف این کتاب نشان دادن متضادها به کودک است. 

کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به دلیل زبان شعری که دارد برای خردسالان مناسب است. 

درباره کارما ویلسون 

کارما ویلسون ۸ اکتبر ۱۹۷۰ متولد شد. او هیچوقت نویسندگی را به چشم شغل نمی‌دید تا اینکه کامپیوتر خرید و تصمیم گرفت داستان‌هایش را تایپ کند. بعد از اینکه داستانش توسط ناشران مختلف رد شد بالاخره به چاپ رسید و به سرعت در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و پابلیشرز قرار گرفت. 

نظرات کاربران

پارسا
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

پسرم ٥ ساله ام عاشق اش شده عالیه برای آموزش کلمات متضاد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۸۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان