دانلود و خرید کتاب موش و گربه؛ موشی در مدرسه گربه ها‌ راب اسکاتون ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موش و گربه؛ موشی در مدرسه گربه ها‌ اثر راب اسکاتون

کتاب موش و گربه؛ موشی در مدرسه گربه ها‌

معرفی کتاب موش و گربه؛ موشی در مدرسه گربه ها‌

کتاب موش و گربه؛ موشی در مدرسه گربه ها‌ یکی از کتاب‌های مجموعه موش و گربه، نوشته راب اسکاتون و ترجمه آناهیتا حضرتی است. مجموعه موش و گربه را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه موش و گربه

اسپلت گربه‌ سیاه و بامزه‌ای است که با یک موش کوچولوی بامزه‌تر از خودش، به اسم سیمور دوست شده است. شاید عجیب به نظر برسد چون همیشه و همه‌جا دیده‌ایم که موش‌ها از گربه‌ها می‌ترسند چون گربه‌ها علاقه زیادی به خوردن موش دارند. اما در قصه ما این طور نیست. در مجموعه داستان‌های موش و گربه، یک موش کوچک و یک گربه ملوس با هم دوست هستند و خیلی هم همدیگر را دوست دارند. آنها همه جا سعی می‌کنند باهم باشند و به درد هم بخورند. باهم بازی کنند، یکدیگر را خوشحال کنند و با هم ماجراجویی‌هایی زیادی را تجربه کنند. خلاصه این دوتا دوست خیلی هوای هم را دارند و در مجموعه موش و گربه خبری از دعوای همیشگی موش‌ها و گربه‌ها نیست. اسپلت و سیمور در این مجموعه خیلی با هم خوش می‌گذرانند. پس با داستان‌های آنها در هر جلد از کتاب‌های موش و گربه همراه شوید و از خواندنشان لذت ببرید و چیزهای تازه یادبگیرید.

خواندن مجموعه موش و گربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه جذاب داستانی برای کودکان ۳ تا ۷ ساله نوشته شده است.

درباره راب اسکاتون

راب اسکاتون در بیست و ششم سپتامبر سال ۱۹۶۰ در انگلستان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته دانشگاه پلی تکنیک لستر و یکی از نویسندگان و تصویرگران محبوب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که او تاکنون خلق کرده، گربه‌ای به نام اسپلت و بره‌‌ای به اسم راشل هستند. در سال ۲۰۱۳ کتاب‌های راب اسکاتون در لیست پرفروش‌های کودک و نوجوان نیویورک تایمز قرار گرفت.

نظرات کاربران

سارا
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

برای بچه های 5تا 7سال عالی و جذابه

Neda Pakdaman
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

برای تشویق کردن بچه‌ها به مدرسه رفتن خوبه

هو نعم الامیر
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

من نخوندمش‌.ولی اصلا صفحات به قیمت نمیارزد.مخصوصا که این نشر نصفش عکسه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان