دانلود و خرید کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول دن ابنت ترجمه محسن شکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول اثر دن ابنت

کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول

معرفی کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول

کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول نوشته دن ابنت است که با ترجمه محسن شکاری منتشر شده اس. تایتان‌ها نسل دوم قهرمان‌ها در کمیک هستند که ابتدا فعالیت‌شان را با همکاری کردن در کنار قهرمان‌های اصلی شروع کرده‌اند و بعد با تغییر نام مستقل شدند.

درباره کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول

 گروه تایتان‌ها در ابتدا با نام تایتان‌های نوجوان فعالیت خود را شروع کرده‌اند. اعضای اصلی آن رابین؛ دستیار بتمن، واندر گرل؛ دستیار واندروومن، کید فلش؛ دستیار فلش و آکوالد؛ دستیار آکوآمن هستند. این گروه کم‌کم اعضای دیگری هم می‌پذیرند و فعالیت‌شان را به شکل مستقل ادامه می‌دهند. حتی رابین هم نامش را به نایت وینگ تغییر داد و رهبری این گروه جوان را به عهده گرفت.

 این گروه توانایی‌های بسیاری دارند و به نوعی نسل تازه‌ قهرمان‌ها هستند که از لیگ عدالت و قهرمان‌های اصلی جدا می‌شوند تا با نام و شهرت خودشان و خارج از سایه‌ی قهرمان‌های قبلی فعالیت کنند.

کمیک تایتان‌ها به بخشی از مبارزات این گروه با دث استروک می‌پردازد. دث استروک یک سرباز جهش یافته است که از ۱۶ سالگی وارد ارتش می‌شود و فعالیتش را شروع می‌کند، او با بروز نبوغ خود به سرعت پیشرفت می‌کند. اما بعد از آزمایش و تقویت قدرت‌هایش سرپیچی می‌کند و به عنوان یک مزدور آدم‌کش فعالیتش را شروع می‌کند. شخصیت دث‌استروک دشمن اصلی تایتان‌ها است اما در بعضی کمیک‌ها علیه لیگ عدالت هم کارهایی انجام داده است.

از قدرت‌های او می‌توان به قدرت ده مرد و افزایش سرعت، چابکی، استقامت و واکنش‌های پیشرفته اشاره کرد. او این توانایی را دارد که در هر زمان از حداکثر ۹۰٪ مغز خود استفاده کند که این موضوع او را به یک نابغه تاکتیکی تبدیل می‌کند.

در قسمت اول می‌خوانیم والی وست یا همون کید فلش، برگشته است. او با خودش راز مهمی از فضای بین دنیاها آورده است، رازی که دث‌استروک، بزرگترین دشمن‌شان حاضر است برای به‌دست آوردنش دست به هر کاری بزند، دث استروک کید فلش را می‌دزدد تا از توانایی او برای برگشت در زمان استفاده کند و پسرش را برگرداند. اما سفر در زمان بسیار خطرناک است و می‌تواند تمام دنیا را به خطر بیندازد.

خواندن کتاب تایتان ها، قرارداد لازاروس؛ قسمت اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دنیای کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کمپانی DC

کمپانی دی‌سی اولین شرکت قدرتمند تولید کمیک بود که فعالیتش را از سال ۱۹۳۴ شروع کرد. امروزه دی‌سی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت برادران وارنر است. DC مخفف Detective Comics است، یعنی داستان‌های مصور کارآگاهی. چون قبل از عصر طلایی و ساخت سوپرمن افسانه‌ای این شرکت داستان‌های پلیسی چاپ می‌کرد.

از مهم ترین شخصیت‌هایی که این کمپانی طراحی کرده، می‌توان به؛ سوپرمن، بتمن، واندروومن، زن‌گربه، جوکر، هارلی کویین، آکوامن، فلش، گرین ارو و فانوس سبز اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های قهرمان‌های کمپانی دی‌سی قدرت‌های خداگونه و بدن‌های تراشیده‌ این قهرمان‌ها است. عموما قهرمان‌های این کمپانی بدون عیب و نقص و اشتباهات انسانی در قدرت و مرکز توجه بودند. این قهرمان‌ها خودشان انتخاب نمی‌کردند که قهرمان باشند.

تا اینکه شرکت دی‌سی با خلق مشهورترین ابرقهرمان دنیا یعنی بتمن تصمیم گرفت مسیر دیگری برود. بروس وینِ پول‌دار بعد از سال‌ها زندگی در لذت و خوشی و فساد‌های مختلف، تصمیم می‌گیرد شهر پر ازجرم و جنایت گاتهام را نجات دهد. این شخصیت موج جدیدی از سوپرقهرمان‌ها را ساخت. تا به‌حال فیلم‌های متفاوتی از داستان‌های این کمپانی ساخته شده که می‌توان به سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان اشاره کرد. فیلم دوم این مجموعه، اسکار بهترین بازیگر را برای هیث لجر بازیگر جوکر به همراه داشت. امسال نیز اقتباس جدیدی از شخصیت جوکر ساخته شد که سازندگانش برای این فیلم برنده‌ی جایزه‌های بسیاری شدند.

نظرات کاربران

اسکارلت ویچ
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

کاشکی رایگان بود

حسین پوررشنو
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

کمیک خوبی هست ولی میتونید این کمیک رو از سایت spidy.ir رایگان دانلود کنید

amin
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عالی

مرد عنکبوتی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

خوبه بد نیست

ریدلر
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

عالی

کاربر ۵۷۴۴۸۱۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

عالی بود عاشق کتاب شدم البته من درمورد تایتان ها ی جوان و لیگ عدالت فیلم ها و کتاب های کمیک خوندم ولی از این کتاب بیشتر خوشم اومد البته اخرش چون ناراحت شدم یک ستاره کم کردم ولی این

- بیشتر
مرد عنصری
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

عالی×هزار حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان