دانلود و خرید کتاب سیاره راننده لاک پشت گیوم دوریسون ترجمه علی بشردانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاره راننده لاک پشت اثر گیوم دوریسون

کتاب سیاره راننده لاک پشت

معرفی کتاب سیاره راننده لاک پشت

سیاره راننده لاک پشت نوشته گیوم دورسین جلد هشتم از مجموعه ماجراهای تازه‌ی شاهزاده کوچولو است.

درباره مجموعه ماجراهای تازه‌ی شاهزاده کوچولو

مجموعه حاضر از نوع کمیک استریپ است که از داستان شازده کوچولوی آنتوان دو سنت اگزوپری اقتباس شده است.

این اثر ابتدا به زبان فرانسه در یک مجموعه ۲۴ جلدی چاپ شد و قصه‌هایش برگرفته از یک سریال انیمیشن است. نسخه فارسی این مجموعه از زبان انگلیسی برگردانده شده است. نویسندگان این مجموعه شخصیت‌های کتاب شازده کوچولو سنت اگزوپری را دست‌مایه‌ خود قرار داده و ماجراهای تازه‌ای آفریده‌اند.

شخصیت‌های اصلی قصه‌ها همان شخصیت‌هایی هستند که در کتاب شازده کوچولو حضور دارند: شاهزاده، گل سر خ، روباه و مار، ولی با یک تفاوت که در آن کتاب، گل سر خ، روباه و مار در بعضی از فصل‌ها حضور دارند ولی در این مجموعه در همه‌ کتاب‌ها نقشآفرینی می‌کنند.

به جز این شخصیت‌ها، شخصیت جدیدی هم به قصه‌ها افزوده شده است: شخصیت‌های ابرگونه‌ی تیره‌رنگی از همدستان مار که در جای‌جای قصه‌ها به شکل گروهی ایفای نقش می‌کنند.

نکته‌ی دیگر نیروی فرا انسانی شاهزاده و وسایل جادویی است که برای برآورده شدن هدفش او را یاری می‌کنند: شنل و شمشیر شاهزاده، و کتاب دستی که در نوشته‌ی ا گزوپری اثری از آنها نیست.

شاهزاده کوچولو در ماجراهای تازه‌اش پی می‌برد که مار می‌خواهد دنیا را نابود کند. هر بار به سیاره‌ای می‌رود و با استفاده از ویژگی‌های منفی برخی از ساکنان آنها مانند حسد، خودخواهی، ترس، جاه‌طلبی، کج فهمی و.... می‌کوشد اهداف خود را پیش ببرد؛ ولی شاهزاده کوچولو و روباه، که همیشه او را همراهی می‌کند و دوستی ناگسستنی با او دارد، در دنیا به دنبال مار سفر می‌کنند و در سیاره‌ای که او می‌خواهد نقشه شومش را اجرا کند فرود می‌آیند و با آ گاه کردن ساکنانش با مار به شیوه‌ای خردمندانه می‌جنگند.

عنوان هر یک از کتاب‌های ۲۴ گانه نام سیاره‌ای است که ماجرا در آن رخ می‌دهد.

خواندن مجموعه کتاب‌های ماجراهای تازه‌ی شاهزاده کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان و نوجوانانی که شخصیت شازده کوچولو را دوست دارند و به طور کلی همه بچه‌های علاقه‌مند به داستان‌های ابرقهرمانی و هیجان انگیز مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

! Astronaut
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

کتاب دوست‌داشتنی و جالبیه کی قسمت بعدش میاد؟

ن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

بی‌نظیر 👌👌👌 حالا کی جلد بعدی میاد؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان