دانلود و خرید کتاب پیکان سبز، سال اول؛ قسمت ششم (پایانی) اندی دیگل ترجمه محسن شکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیکان سبز، سال اول؛ قسمت ششم (پایانی) اثر اندی دیگل

کتاب پیکان سبز، سال اول؛ قسمت ششم (پایانی)

معرفی کتاب پیکان سبز، سال اول؛ قسمت ششم (پایانی)

کمیک پیکان سبز نوشته اندی دیگل است. این مجموعه داستان که با نام گرین ارو بین طرفداران کمیک کمپانی DC شناخته می‌شود.

این مجموعه ماجرای پسری ثروتمند است که زندگی‌ او را جوری پیش می‌برد که تصمیم می‌گیرد شهرش را از دست افراد فاسد نجات دهد. پیکان سبز که همان اُلیور کویین، پسر پولداری است که به هیچکس و هیچ چیزی جز خودش اهمیت نمی‌دهد، و وقتش را به بطالت می‌گذراند. ولی همه چی با یه پشنهاد تجاری تغییر می‌کند. هاکت محافظ اُلیور به او پیشنهاد می‌دهد در ساخت‌وساز یه مجتمع تفریحی سرمایه‌گذاری کند. و او هم قبول می‌کند. یک معامله وسط اقیانوس آرام. اما همه چیز یک دروغ است و هاکت برای پول او نقشه کشیده است و بعد از کتک زدن الیور او را به دریا می‌اندازد و همه چیز از همین‌جا شروع می‌شود.

در قسمت آخر این کمیک، اُلیور کویین سعی داره خودشو به اتاق کنترل کشتی برسونه و هرجور شده درخواست کمک کنه. از طرف دیگه برده‌ها با چایانا وایت درگیر شدنو چیزی نمونده کنترل کمپو بدست بگیرن.

خواندن کتاب پیکان سبز، سال اول؛ قسمت ششم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کمیک‌های کمپانی دی‌سی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کمپانی DC

کمپانی دی‌سی اولین شرکت قدرتمند تولید کمیک بود که فعالیتش را از سال ۱۹۳۴ شروع کرد. امروزه دی‌سی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت برادران وارنر است. DC مخفف Detective Comics است، یعنی داستان‌های مصور کارآگاهی. چون قبل از عصر طلایی و ساخت سوپرمن افسانه‌ای این شرکت داستان‌های پلیسی چاپ می‌کرد.

از مهم ترین شخصیت‌هایی که این کمپانی طراحی کرده، می‌توان به؛ سوپرمن، بتمن، واندروومن، زن‌گربه، جوکر، هارلی کویین، آکوامن، فلش، گرین ارو و فانوس سبز اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های قهرمان‌های کمپانی دی‌سی قدرت‌های خداگونه و بدن‌های تراشیده‌ این قهرمان‌ها است. عموما قهرمان‌های این کمپانی بدون عیب و نقص و اشتباهات انسانی در قدرت و مرکز توجه بودند. این قهرمان‌ها خودشان انتخاب نمی‌کردند که قهرمان باشند.

تا اینکه شرکت دی‌سی با خلق مشهورترین ابرقهرمان دنیا یعنی بتمن تصمیم گرفت مسیر دیگری برود. بروس وینِ پول‌دار بعد از سال‌ها زندگی در لذت و خوشی و فساد‌های مختلف، تصمیم می‌گیرد شهر پر ازجرم و جنایت گاتهام را نجات دهد. این شخصیت موج جدیدی از سوپرقهرمان‌ها را ساخت. تا به‌حال فیلم‌های متفاوتی از داستان‌های این کمپانی ساخته شده که می‌توان به سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان اشاره کرد. فیلم دوم این مجموعه، اسکار بهترین بازیگر را برای هیث لجر بازیگر جوکر به همراه داشت. امسال نیز اقتباس جدیدی از شخصیت جوکر ساخته شد که سازندگانش برای این فیلم برنده‌ی جایزه‌های بسیاری شدند.





نظرات کاربران

Mohammad amin
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

متوسطه

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

خیلی خوب بود، خواندنش را توصیه میکنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان