دانلود و خرید کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ لورل اسنایدر ترجمه میترا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ اثر لورل اسنایدر

کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ

امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ

کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ داستانی از لورل اسنایدر، با تصویرگری امیلی هیوز و ترجمه میترا امیری است. این داستان درباره مفاهیمی مانند اندوه و شادی صحبت می‌کند که در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ

مامان و بابای چارلی و موشی قرار است چندروزی در خانه نباشند بنابراین بابابزرگ چارلی و موشی سراغ بچه‌ها می‌آید تا مراقبشان باشد. آن‌ها با هم حسابی خوش می‌گذرانند، خانه را بهم می‌ریزند، پیتزا می‌خورند، بازی می‌کنند و درباره سن‌های مختلف صحبت می‌کند. در کنار آن یاد می‌گیرند که هر سن، ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودش را دارند. در آخر هم وقتی بابابزرگ چمدانش را می‌بندد که به خانه‌اش برگردد، بچه‌ها می‌فهمند که بسیاری از چیزها، مانند غم و شادی، باید در کنار هم باشند تا معنا پیدا کنند. 

کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای خردسالان و کودکان جذاب است. کودکانی که به تازگی خواندن را آموخته‌اند نیز از خواندن کتاب چارلی و موشی و بابابزرگ لذت می‌برند. 

درباره لورل اسنایدر 

لورل اسنایدر در بالتیمور، مریلند به دنیا آمده است. او در دانشگاه تنسی درس خوانده و در کارگاه‌های نویسندگی آیووا هم شرکت کرده است. او شعر می‌گوید، و برای کودکان داستان می‌نویسد. علاوه بر این ژورنال‌های ادبی را ویرایش می‌کند. او حالا همراه همسر و فرزندان خود در آتلانتا جورجیا زندگی می کند.

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

اولش کلی خندیدیم آخرش اشکمون دراومد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان