دانلود و خرید کتاب از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور علی محمدی‌خاورانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور اثر علی محمدی‌خاورانی

کتاب از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور

انتشارات:نشر داستان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور

از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور رمانی نوشته علی محمدی خاورانی درباره درس گرفتن از اتفاقات گذشته و پذیرفتن آنها است.

درباره کتاب از آن پس یا خاطره‌ هایت را بینداز دور

آنان که از اتفاقات ناگوار زندگی خود درس نمی‌گیرند، وجدان هستی را مجبور می‌کنند آن اتفاقات را تا آن‌جا که نیاز باشد تکرار کند. تا فرد آن چیزی را که آن اتفاقات ناگوار می‌خواهند آموزش دهند، یاد بگیرد.

این گفته یونگ مصداقی از رمان از آن پس یا خاطره‌ هایت را بینداز دور است. مرد شخصیت محوری داستان  که خواسته یا ناخواسته در ماجرای قتلی وارد شده، ناچار است با تمامی پیامدهای ناگوار زندگی مواجه شود، آن‌ها بپذیرد و تلاش کند شرایط را در مسیر خواسته خود تغییر دهد.

از آن پس روایت آدم‌هایی است که خواسته یا ناخواسته در یک قتل دخیل هستند. پدری کشته شده و اکنون خانواده‌ای در سوگ او گذشته، حال و آینده را تصویر می‌کنند...

 خواندن کتاب از آن پس یا خاطره‌ هایت را بینداز دور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندانبه داستان‌های عبرت‌آموز و روان‌شناسانه را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب از آن پس یا خاطره هایت را بینداز دور

امروز پدر را تشییع کردیم. وقت خاکسپاری، من و برادرهایم شانه به شانه‌ی هم ایستاده بودیم و به خواهرم نگاه می‌کردیم. کنار قبر نشسته بود و مثل ما، چشم دوخته بود به پر شدن آن. مردم جوری به سرعت خاک‌ها را روی هم می‌ریختند، انگار کار مهم‌تری برای انجام داشتند که زمانش گذشته باشد. غیر از ما، نماینده پزشکی قانونی، یک درجه‌دار و یک سرباز انتظامی، عمه‌ی بزرگ‌ترم، شوهر و پسر عمه‌ی دیگرم به همراه تعداد زیادی از کسانی که تقریبا هیچ‌کدام‌شان را نمی‌شناختم هم بودند. آدم‌‌هایی که کمابیش پدر را دیده بودند و یا برایش کار می‌کردند. مردمی که پدر را دوست داشتند و تنها کسانی که دیگر نمی‌توانستند به او آسیبی برسانند..

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱۲۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان