دانلود و خرید کتاب آیا از مسیرم راضی هستم؟ نازیش اس قاضی ترجمه زهرا حسین زاده بنهنگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا از مسیرم راضی هستم؟ اثر نازیش اس قاضی

کتاب آیا از مسیرم راضی هستم؟

معرفی کتاب آیا از مسیرم راضی هستم؟

کتاب آیا از مسیرم راضی هستم؟ نوشته نازیش اس قاضی یکی از کتاب‌های مجموعه آیا راضی هستم  است. موضوع کتاب‌های این مجموعه، مدیریت و مواجهه با چالش‌های شخصی درباره نارضایتی از خود و نوع زندگی است.

درباره مجموعه آیا راضی هستم؟

دکتر نازیش اس. قاضی که روانشناس است و درحوزه روانشناسی مثبت سال‌هاست فعالیت دارد دستاوردهای خود را در مجموعه‌ای گرداوری کرده و دراختیار مردم قرار داده تا بتوانند بر مسائل و مشکلات و چالش‌هایی که دائما در زندگی، روابط بین فردی و کاری و همچنین مسیر زندگی و انتخاب شغل خود دارند، غلبه کنند.

مجموعه‌ی ۵ جلدی کتابهای آیا راضی هستم، شامل مطالب و تمرین‌های خودهیپنوتیزمی خاص درباره رضایت از زندگی در ابعاد مختلف است که دکتر نازیش اس. قاضی طراحی کرده و با افراد زیادی این تمرین‌ها را تکرار کرده و نتایج بسیار عالی به‌دست آورده است.

خواندن کتاب آیا از مسیرم راضی هستم را به چه افرادی پیشنهاد می کنیم

این کتاب و بقیه کتابهای مجموعه آیا راضی هستم را به تمام افرادی که می‌خواهند در هر شرایطی،  از خود، روابط فردی و کاری‌شان رضایت بالایی داشته باشند و همچنین افرادی که می‌خواهند شغل جدیدی برای خود انتخاب کنند توصیه می‌کنیم.

درباره دکتر نازیش اس. قاضی

نازیش اس. قاضی در سال ۲۰۰۲، با مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی فارغ التحصیل شد. در طی تحصیلاتش، نتیجه گرفت که علاقه شدیدی به تشخیص و درک نیازهای روانی عمیق تر مردم دارد. بیشتر از هر چیز از راهنمایی دیگران برای پیشرفت و توسعه خودشان لذت می برد.

همچنین، فهمید که «متد سیلوا» که در سال ۱۹۸۵ ارائه شده بود و به خوبی آن را تمرین کرده بود، نیز می توانست در این مسیر شغلی جدید به کار برده شود.

پدر و مادرش مدرس سابق متد سیلوا بودند. با تربیت چند فرهنگی، سفرهای زیاد و زندگی و کار در انگلستان، آلمان، اسپانیا و آمریکای مرکزی، درک عمیقی از فرهنگهای مختلف زیادی داشت. پس از سال‌ها، واحدهای آموزشی بسیار زیادی از مدیریت مربیگری، روابط کسب و کار، و آموزش مهارت های نرم گرفته تا برنامه های توسعه فردی/ شغلی برای افرادی که بیکار بودند، جوانان و مشتریان الکلی/ معتاد طراحی کرد و ارائه داد . کار در شرکت‌های با کسب و کارهای کوچک، دانشکده‌ها، موسسات آموزشی تا انجمن‌های بزرگ و شرکت‌های چند ملیتی به او دانش تجاری عمیقی داد. او از سال ۲۰۰۴، برروی مربیگری افراد برای بدست آوردن کار خود و اهداف زندگیشان تمرکز کرد.

بخش‌هایی از کتاب آیا از مسیرم راضی هستم

شاید، عمیقا احساس می کنید زندگی چیز بیشتری دارد که به شما بدهد و فقط نمی دانید از کجا شروع کنید. اگر اینگونه است، اینجا بهترین مکان برای شروع است. این کتاب، اولین کتاب سری "آیا من راضی هستم" است و به شما کمک خواهد کرد پایه ها و فنداسیون لازم برای زندگی ای که واقعا می خواهید را بسازید. در اینجا، شما مسیر کاری آینده خود را کشف خواهید کرد که برخی به آن "سرنوشت" یا "هدف زندگی" می گویند که من ترجیح می دهم آن را با عنوان مسیر زندگی بنامم. شما خیلی به آرامی از عمیق ترین خواسته و آرزوی قلبی خود پرد ه برداری می کنید ، حرفه‌ای که بیشترین کار را برای شما انجام می دهد و مسیر طولانی مدت زندگی شماست. اگر شما خودتان را متعهد به این مساله کنید که، بخوانید و ابزار لازم را بکار ببرید، پس مطمئنم پاسخ های درست را پیدا خواهید کرد و در مسیر قرار خواهید گرفت. در اینجا، شما نه تنها مسیر زندگی خود را پیدا می کنید ، بلکه دید واضحی نسبت به آینده خلق خواهید کرد. همچنین، با این درک، خودآگاهی و اعتماد به نفس درونی بیشتری بدست خواهید آورد. این کار مسیر شما را به سمت آینده‌ای با پاداش بیشتر آغاز می کند و نوعی شادی به شما عطا خواهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان