دانلود و خرید کتاب تفکر در سطحی بالاتر جوئل اوستین ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفکر در سطحی بالاتر اثر جوئل اوستین

کتاب تفکر در سطحی بالاتر

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تفکر در سطحی بالاتر

تفکر در سطحی بالاتر یکی از سخن‌رانی‌های انگیزشی جول اوستین، نویسنده و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. اوستین در این اثر درباره ۱۰ شیوه فکری قدرتمند برای برخورداری از زندگی موفق و سرشار صحبت میٰ‌کند.

خواندن کتاب تفکر در سطحی بالاتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به سخن‌رانی‌های اوستین و دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و رشد فردی.

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب تفکر در سطحی بالاتر

بسیاری از اوقات ما به محیط خود، شیوه تربیت یافتن و انتظاراتی که سایر‌ین از ما دارند اجازه می‌دهیم تا محدودیت های زندگی‌مان را تعیین کنند. همرنگ جماعت شدن و متوسط‌ الحال پیش رفتن کار راحتی است. اما خداوند شما را برای متوسط الحالی نیافریده. وی به این منظور شما را خلق کرده تا برجسته باشید، فراتر از حد عادی بروید، اثر خود را بر نسل خود به جای بگذارید. شما بذرهای تعالی را درون خویش دارید و باید نسبت به گذشتگان خود فراتر بروید. بایستی بهتر از ایشان زندگی کنید، موفق تر باشید و معیار جدیدی را وضع نمایید.

شما قدرت، لطف، استعداد و توانایی درهم شکن موانع و پیش رفتن را دارید. خداوند شما را به این منظور خلق کرده تا به جایگاهی بالاتر برسید، تا موانع گذشته را درهم بشکنید و بر عادات بد غلبه نمایید و از محدودیت‌های نسل اندر نسل رها شوید.

طوری زندگی نکنید که سرنوشت خود را از کف بدهید. شما برای گیر کردن در یک شرایط خاص، برای راضی شدن به آنچه هست و سالیان سال باقی ماندن در یک جا بدنیا نیامده‌اید. شما را برای این آفریده‌اند که عالی باشید. هم اکنون در وجودتان پتانسیلی است که منتظر مجالی برای بروز پیدا کردن است. شما استعدادهایی درون خود دارید که سبب باز شدن دربهایی جدید می‌شود، استعدادی که فرصت های نویی را برایتان به ارمغان می‌آورد. پس خود را از انتظارات سطح پایین خلاص کنید.

شما قدرت تحقق بخشیدن به خواسته‌هایتان را دارید. بذرهای تعالی درونتان را به جنبش وادارید. سدشکن باشید. خداوند زندگی شما را به مسیری جدید هدایت می‌کند. شما فراتر از موانع گذشته خواهید رفت و رویاهایتان را محقق می‌سازید. شما تبدیل به همان انسانی می‌شوید که منظور خداوند از خلق شما بوده است.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۰۸۵۰۲
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

اگ به دنبال خلاص شدن از نا امیدی هستین این کتاب کتاب خیلی خوبیه

Anahid
۱۳۹۹/۰۵/۰۷

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
خود را از ذهنیت "فکر می‌کنم" رها کنید و ذهنیت "می‌دانم" را در پیش بگیرید. وقتی بگویید،"می‌دانم خداوند من را دوست دارد و می‌دانم نور چشمی‌او هستم. می‌دانم که از آن بالا وقتی به من می‌نگرد لبخند به لب دارد"، این جمله بسیار رهایی بخش است. البته صداهایی را خواهید شنید که می‌گوید،"نه، اینگونه نیست. تو اشتباهاتی داشته‌ای. تو آدمی‌هستی که زود از کوره در می‌رود. تو به اندازه کافی مذهبی نیستی". خداوند به خاطر مذهبی بودن یا به این خاطر که به اندازه کافی خوب هستید یا از فلان خانواده آمده‌اید، عاشق شما نیست. وقتی خود را از ذهنیت "فکر می‌کنم" رها کنید و ذهنیت "می‌دانم" را در پیش بگیرید، آنگاه خواهید دانست عشق خداوند چیزی نیست که درصدد جلب کردنش برآیید.
کاربر ۲۱۱۶۵۲۰
نه اینکه بذر ایرادی داشته باشد، بلکه ایراد از محیطی است که بذر در آن قرار داده شده است.
hastiech
سخن از آنست که انسان هرچند در این دنیاست؛ اما از این دنیا نیست.
Alireza
بالاخره زندگی شما حاصل همان افکاری است که در سر دارید.
ملیکا بشیری خوشرفتار
ذهن خود را مجددا تربیت بدهید.
ملیکا بشیری خوشرفتار
سخن از آنست که انسان هرچند در این دنیاست؛ اما از این دنیا نیست. شاید در محیطی محدود بسر ببرید، اما نیازی نیست خود را متعلق بدان محیط بدانید. اجازه ندهید محیط در شما نفوذ کند. اگر مدتی طولانی است که شاهد تقلا، فقدان و فقر بوده‌اید، ممکن است ذهنتان نسبت تفکراتی از این قبیل شرطی شده باشد که، من همینم که هستم. من همواره گرفتار خواهم بود. من هرگز به اندازه کافی نخواهم داشت. نه، اینگونه نیست. درست است که اکنون در چنین شرایطی به سر می‌برید، اما این شرایط معرف واقعیت وجودی شما نیست. شاید با این شرایط خو گرفته‌اید، اما خبر خوب آنست که شما سد شکنید.
ملیکا بشیری خوشرفتار
اثر انگشت خداوند در سراسر وجود شما نمایان است. خداوند از روح خویش در شما دمیده است. خداوند شما را به لطف خود مزین کرده است. شما در رگهای‌تان خون ملکوتی دارید.
کتابدوست
شما باید قوی باشید. موضوعِ سرنوشت شما در میان است. وقتی به پایان زندگیتان برسید، قرار نیست به دیگران جواب بدهید. قرار است در مقابل خدا پاسخگو باشید. شاید مردم نیت بدی نداشته باشند، شاید اصلا شما را دوست داشته باشند، اما اگر آنچه می‌کنید و هستید ریشه در اعماق روحتان ندارد
کتابدوست
شما باید قوی باشید. موضوعِ سرنوشت شما در میان است. وقتی به پایان زندگیتان برسید، قرار نیست به دیگران جواب بدهید. قرار است در مقابل خدا پاسخگو باشید. شاید مردم نیت بدی نداشته باشند، شاید اصلا شما را دوست داشته باشند، اما اگر آنچه می‌کنید و هستید ریشه در اعماق روحتان ندارد
کتابدوست
می‌دانم که توان بالقوه اش را دارم. می‌دانم از خلاقیت لازم برخوردارم. خداوند بلندمرتبه از روح خود در من دمیده است
کتابدوست

حجم

۱۷۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۱۷۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان