دانلود و خرید کتاب فلزکاری حسین یاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلزکاری اثر حسین یاوری

کتاب فلزکاری

نویسنده:حسین یاوری
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فلزکاری

کتاب فلزکاری نوشته حسین یاوری است. این کتاب به فلزکاری و هنرهای مرتبط با آن به عنوان یکی از شاخه‌های عمده‌ی هنرهای صناعی است می‌پردازد و آن را در تمام زمینه‌ها بررسی می‌کند.

درباره کتاب فلزکاری

فلزکاری، خود رشته‌های متعدد و متنوعی همچون انواع قلمزنی‌ها، حکاکی، میناکاری، ملیله‌کاری، طلاکوبی و نقره‌کوبی، فیروزه‌کوبی، چاقوسازی و ساخت قلم‌تراش، قفل‌سازی، ساخت زیورآلات محلی، ضریح‌سازی و ساخت در اماکن متبرکه و... را شامل می‌شود که هر یک نیز به عنوان هنری مرتبط با مجموعه‌ی فلزکاری کشورمان درخور بحث و بررسی مفصل و جداگانه‌ای است. این کتاب با توجه به کم بودن منابع مکتوب در ارتباط با این رشته تلاش کرده است اطلاعات جامع و مفیدی برای دانشجویان، صنعتگران و پژوهشگران فراهم کند.

خواندن کتاب فلزکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان رشته فلزکاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب فلزکاری

برای انجام عمل سفیدگری، ابتدا ظرف را شسته و تمیز می‌نمایند سپس آن را روی آتش گرفته تا به خوبی داغ شود. بعد مقداری از قلع جامد را بر روی ظرف مالیده که بلافاصله به علت بالا بودن حرارت بدنهٔ ظرف، ذوب می‌شود. سپس پنبه را در پودر نشادر زده و آن‌را محکم بر روی ظرف می‌کشند. با تکرار این عمل، قلع بر تمامی سطح ظرف منتقل می‌شود تا ظرف سفیدشده و آمادهٔ قلمزنی گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان