دانلود و خرید کتاب Dictionnaire juridique Mohammad Kazem Lotfi
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Dictionnaire juridique اثر Mohammad Kazem Lotfi

کتاب Dictionnaire juridique

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب Dictionnaire juridique

کتاب Dictionnaire juridique نسخه‌ی پی‌دی‌اف دایره‌المعارف فرهنگ لغات و اصطلاحات حقوقی به زبان فرانسوی است که توسط محمدکاظم لطفی و وحید کوثری، تالیف شده است. 

درباره‌ی کتاب Dictionnaire juridique

کتاب Dictionnaire juridique یا فرهنگ لغات حقوقی فرانسوی یک دایره‌المعارف حقوقی است. دایره‌المعارف Dictionnaire juridique مخصوص حقوق‌دانان، قاضیان و وکلایی است که دوست دارند معانی اصطلاحات حقوقی که در کارشان و به طور روزمره با آن سر و کار دارند و در گفتگوهایشان به کار می‌برند، به زبان فرانسوی بدانند. در دایره‌المعارف  Dictionnaire juridique از ترکیب‌ها و مثال‌های گوناگون و گاه ده‌ها ترکیب مختلف با معانی متفاوت استفاده شده که بر غنای این این اثر افزوده است. باید خاطرنشان ساخت در تالیف کتاب پیش‌رو از ترجمه توضیحی معادل‌ها، پرهیز شده که بر غنای آن افزوده است.اگر شما دانش‌آموخته یا دانشجوی یکی از رشته‌های حقوقی هستید و آرزوی کار و مهاجرت به فرانسه را دارید یا دوست دارید که بتوانید کارتان را گسترش دهید و برای آن نیاز است تا با زبان فرانسوی آشنا شوید، از کتاب Dictionnaire juridique می‌توانید به خوبی استفاده کنید. 

کتاب Dictionnaire juridique را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب Dictionnaire juridique برای تمام دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های حقوقی مثل وکالت، قضاوت و ... که دوست دارند اطلاعاتشان را به زبان فرانسوی نیز بدانند، مفید، کاربردی و مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان