دانلود رایگان ماهنامه‌ قاب ـ شماره ۳۰ ـ آذر ۹۷ | طاقچه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
 ماهنامه‌ قاب ـ شماره ۳۰ ـ آذر ۹۷

کتاب ماهنامه‌ قاب ـ شماره ۳۰ ـ آذر ۹۷

انتشارات:مجله قاب
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی ماهنامه‌ قاب ـ شماره ۳۰ ـ آذر ۹۷

ماهنامه «قاب» یک مجله الکترونیکی هنری با تمرکز بر هنرهای تجسمی است. ایده‌ی اولیه‌ی مجله‌ی الکترونیکی «قاب» در تیر ماه ۱۳۹۳ در ذهن پژهان پژویان شکل گرفت که اکنون سردبیر و مدیر مسئول مجله است. این مجموعه با اعضایی جوان و کارآمد و با هدف کلی معرفی و انتشار آثار هنرمندان جوان و ناشناخته‌ای که در حوزه‌ی هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنند، آغاز به کار کرد. این ماهنامه به صورت مستقل اداره می‌شود و تمامی تلاشش بر آن است تا قابی ساده باشد برای هر چه بهتر دیده‌شدن هنرمندان. «قاب» معمولا شامل ۴بخش است. قاب نو شامل معرفی یک هنرمند جوان، روزنه که شامل گفت‌وگو با هنرمندان و مسایل مختلف هنری است، چارچوب که یک بخش موضوعی است و در هر شماره نگاهی به یک رویداد هنری دارد و پاسپارتو که در آن آثاری منتشر می‌شود که هرماه طبق فراخوانی به مجله ارسال و داوری می‌شوند.هدف از این بخش نیز گردآوری آثار ارزشمند و معرفی آنها به مخاطب است. این مجله خلاقانه، جوانگرا و نوپا محفلی برای گردآمدن هنرمندان جوان عرصه هنرهای تجسمی و علاقه‌مندان به این هنرها است. همچنین «قاب» بسیار آینده‌نگر و پویا است و برنامه‌هایی همچون برگزاری نمایشگاه از آثار بخش پاسپارتو، انتشار دوزبانه و همکاری با هنرمندان کشورهای دیگر هم دارد تا بتواند در آینده‌ای نزدیک، فضایی گسترده برای ارتباط موثر هنرمندان با فرهنگ‌ها و زمینه‌های کاری مختلف و خلق آثار گروهی فراهم کند.
ویژه‌نامه‌ی سردار سلیمانی ـ انتشارات سوره مهرکتاب شنبه (شماره صفر)
گروه نویسندگان
ماهنامه حیات ـ شماره ۱۱۶ ـ دی ۱۴۰۰ ( نشریه حیات)دوهفته‌نامه همشهری بچه‌ها ـ شماره ۲۱۰ ـ نیمه اول تیر ۹۹مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۱ ـ فروردین ۱۳۹۸دوهفته‌نامه همشهری بچه‌ها ـ شماره ۲۰۴ ـ نیمه دوم دی ۹۸فصلنامه ترجمان علوم انسانی _ شماره ۱۶ _ پاییز ۹۹مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۶ ـ فروردین ماه ۱۳۹۹کتاب شنبه (شماره چهارم)
الهام نظری
مجله طنز راه راه ـ شماره ۲ ـ اسفند ۹۴مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۳ ـ مردادماه ۱۳۹۸مجله طنز راه راه ـ شماره ۶ ـ ویژه نوروز ۹۶فصلنامه ادبی سان - شماره ۸ - بهار ۱۴۰۰ماهنامه اندیشه پویا - شماره ۶۹ ـ مهر ۹۹هفته نامه همشهری جوان ـ شماره ۷۵۳ ـ بهمن ۹۹نشریه نورالهدی (کودک)پادکست شنیدستان؛ پول؛ مسئله پس‌انداز
اوسامو دازای
مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۲ ـ خردادماه ۱۳۹۸پادکست شنیدستان؛ غذا؛ هلیم حلیم
داود ارسونی
دوهفته نامه دانستنیها ـ نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ ـ شماره ۲۶۹
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

قیمت:
رایگان