دانلود و خرید کتاب قورباغه ات را قورت بده برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه ات را قورت بده

معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ فریبا سبزچمنی است. انتشارات شادن پژواک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۲۱ روش عالی برای مبارزه با تنبلی و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر را در بر گرفته است.

درباره کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده به ما می‌گوید که در زندگی هر انسانی، حداقل یک قورباغه وجود دارد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری است که آن انسان باید انجام دهد؛ کاری که اگر همین الان فکری به حالش نکنیم، به احتمال زیاد، دیگر انجام نخواهد شد. نویسندۀ کتاب می‌گوید «اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری، اول آن‌یکی که زشت‌تر است را انتخاب کن!»

کتاب حاضر با ۲۱ اصل ساده به ما می‌آموزد که چطور زمانمان را مدیریت کنیم و به همۀ فعالیت‌ها و وظایفمان برسیم. برایان تریسی اعتقاد دارد، کلید موفقیت در دست‌به‌کارشدن و عمل‌کردن است. درنتیجه او در کتابش، راه‌های عملکرد سریع و انجام به‌موقع فعالیت‌هایمان را به ما خواهد آموخت.

انتخاب نام این کتاب، باعث شده است تا با یک بار شنیدن نامش آن را برای همیشه در ذهنمان نگاه دارد، اما «قورباغه ات را قورت بده» یک نماد برای انجام‌دادن کارهای سخت است و ممکن است منزجرکننده باشد.

خواندن کتاب قورباغه ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی، خودیاری، تغییر و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر تریسی کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه ات را قورت بده!»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب قورباغه ات را قورت بده

«سخت‌ترین مرحله از انجام هر کار مهمی اولین مرحله یعنی شروع کردن آن است. وقتی انجام یک کار مهم را واقعا آغاز می‌کنید، به طور طبیعی انگیزه پیدا می‌کنید تا آن را ادامه دهید. قسمتی از ذهن شما همیشه عاشق این است که سرگرم کارهای مهمی باشد که واقعا می‌توانند در زندگی شما تحول ایجاد کنند. وظیفه شما این است که این قسمت از ذهن خود را دائما تغذیه کنید. حتی فکر کردن به شروع و انجام یک کار کلیدی انگیزه شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا بر تنبلی خود غلبه کنید. واقعیت این است که مدت زمان لازم برای انجام یک کار مهم در اغلب موارد معادل مدت زمانی است که برای انجام یک کار کم اهمیت لازم است. تفاوت در این است که شما با اتمام کاری ارزشمند و قابل توجه به طور فوق‌العاده‌ای احساس خرسندی و غرور می‌کنید، حال آنکه با صرف همان میزان وقت و انرژی در انجام کاری کم‌ارزش یا احساس خرسندی نخواهید کرد و یا میزان آن بسیار اندک خواهد بود.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

محمدحسین بهرام‌پور
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اگه می‌خواید راجع به برنامه‌ریزی کردن کاراتون چیزی بخونید، بدون شک اولین گزینس. کتاب یه دید خیلی خوبی بهتون میده که چجوری برنامه‌ریزی کنید، چه چیزی توی برنامتون باشه و چی نباشه. خلاصه که همه جوره کمک می‌کنه یه برنامه خوب

- بیشتر
Mahdis
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

مفید بود باید هر کاری رو بدون درنگ در اولویت قرار بدیم و بدون این که وسط کار ازش بیرون بیایم باید انجام بدیم و اینکه اول قورباغه زشت تر رو قورت بدیم😉

Erfan_rezayan
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

سلام بنظرم کتاب بسیار مفیدی برای زندگی شغلی و شخصی انسان هستش و واقعا به انسان انگیزه ی بهتر شدن میده ...

کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

ترجمه متوسط بود .غلط املایی داشت.ولی در کل کتاب مفیدی است

فرزاد
۱۳۹۸/۰۵/۱۱

کتاب خوبی بود ، همراه با نسخه صوتی خوندم.

reza7843
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

کتاب بسیار خوب و کاربردی برای کسانی که میخواهند نظم و برنامه ریزی را یاد بگیرند

fatemeh
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

کتاب خوب و کاربردی بود. مطالب رو به طور خلاصه اما دقیق گفته بود و همین از نقاط قوت کتابه که خسته کننده نیست. و خوبی دیگه‌اش اینکه عین بعضی از کتاب‌ها مطالب شعاری نبود. خیلی خوب و با مثال توضیح

- بیشتر
سعید نعمتی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

کتاب بسیار عالی و خوب برای سر و سامان دادن کارهای عقب افتاده دوستان که صوتی این کتاب رو گوش دادند توصیه کنند که کدوم صوت بهتره؟ممنون

کاربر ۲۶۱۶۶۷۲
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

من الان این کتاب وخریدم پولشم کم شودازحسابم وکتاب وندارم

.
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

کتاب بسیار کاربردی و آموزنده است ،متن روانی دارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳۳)
دنیا پر از آدمهایی است که منتظرند کسی از راه برسد و به آنها انگیزه بدهد تا به انسانی تبدیل شوند که آرزویش رادارند. مشکل این است که هیچکس قرارنیست به نجات آنها بیاید. این آدمها منتظر رسیدن اتوبوس ایستاده اند اما در خیابانی که هیچ خط اتوبوسی ازآن نمی‌گذرد. در نتیجه، اگر این افرادمسئولیت زندگی خود رابر عهده نگیرند وخودشان را تحت فشار قرار ندهند ممکن است برای همیشه منتظر بمانند واین کاری است که اکثر مردم انجاممی دهند.
فرزاد
گالیله می گوید:"شما نمی‌توانید به یک نفر چیزی را که خودش از قبل نمی‌داند یاد بدهید. فقط می توانید او را از آنچه می داند با خبر و آگاه کنید"
سامان زاهدی
«همین الان کار را انجام بده. همین الان کار را انجام بده. همین الان کار را انجام بده.»
ysmn aghaee
بجز محدودیت هایی که خودتان برای تصوراتتان می گذارید هیچ محدودیت دیگری در سرعت و میزان پیشرفت‌تان وجود ندارد.
محمدحسین بهرام‌پور
اگر دو کارمهم را درپیش رودارید، اول کاری را که بزرگ تر، سخت تر و مهم تر است انجام بدهید. خود را موظف کنید که بلافاصله دست به کار شوید و آنقدر مداومت به خرج دهید تا کار را به اتمام برسانید، پیش ازآْنکه دست به انجام کار دیگری بزنید.
امید
دربرابر این وسوسه که اول کارهای آسان تر را انجام دهید مقاومت کنید.
امید
اگر اولین کاری که باید هرروز صبح انجام بدهی این باشد که قورباغه زنده‌ای را قورت بدهی در بقیه روز خیالت راحت خواهد بود که سخت‌ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایتان پیش بیاید پشت سر گذاشته اید.
سامان زاهدی
اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری اول قورباغه ای که زشت تر است را بخور.
سامان زاهدی
اگر باید قورباغه زنده‌ای را بخوری هیچ فایده‌ای ندارد که مدت زیادی بنشینی و به آن نگاه کنی
سامان زاهدی
فیلسوف آلمانی ولفگا نگ ون گوته می نویسد: ما همیشه وقت کافی داریم به شرط آنکه بخواهیم درست ازآن استفاده کنیم.
مریم

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان