دانلود و خرید کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی آرویند کی. بردی ترجمه حسن معتمد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

معرفی کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی نوشتهٔ آرویند کی. بردی و سومی گوش و سومی ماجومدر و سانتوش کومار داس و ترجمهٔ حسن معتمد است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را با هدف بهبود عملکرد مدیریت منابع انسانی از طریق به‌کارگیری فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ارائه می‌کند. این کتاب با استفاده از موارد مطالعاتی، مثال‌هایی از انواع گوناگون مشکلات را به همراه راه‌حل‌های احتمالی آن‌ها با به‌کارگیری فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، نشان می‌دهد. همچنین به همگرایی محاسبات هوشمند و کسب‌وکارهای سنتی برای تقویت بهره‌وری، سودآوری و رونق می‌پردازد و سپس به کاربرد تکنیک‌های هوش مصنوعی در فرایند استخدام، نرم‌افزار مدیریت منابع سازمانی (ERP)، سیستم‌های بهینه‌سازی نیروی انسانی در دانشگاه‌ها، ایجاد یکپارچگی در مدیریت منابع انسانی در سراسر سازمان‌ها، ایجاد تکنیک‌های مدیریت استراتژی‌های متعارض و موارد دیگر، می‌پردازد. یکی از فصل‌های مرتبط با همه‌گیری ویروس کرونا به استفاده از فناوری مبتنی بر فرکانس رادیویی (RF) برای نظارت بر فاصله اجتماعی اختصاص دارد. «تکنیک‌های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی» به متخصصان این حوزه کمک می‌کند تا با راه‌حل‌های فناوری هوشمند امروزی همگام شوند و اطلاعات ارزشمندی را برای دانشگاهیان و پژوهشگران در زمینه کاربردهای متنوع هوش مصنوعی در کسب‌وکار و مدیریت ارائه می‌دهد.

در واقع، هدف اصلی این کتاب ارتقای عملکرد مدیریت منابع انسانی با استفاده از هوش مصنوعی (AI) است و همچنین به بحث در خصوص مسائل مختلفی که محققان منابع انسانی با آن مواجه هستند و راه‌حل‌های آن‌ها می‌پردازد. ماهیت این مسائل اساساً غیرخطی بوده که درک و حل مستقیم آن را دشوار می‌سازد. لذا استفاده از تکنیک‌های هوشمند که بتوانند راه حل‌های بهینه و عملی ایجاد کرده و به جامعه کمک نمایند ضروری خواهد بود .

درباره انتشارات متخصصان 

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

«در سال‌های اخیر، کاربرد ابزارهای مدیریت منابع انسانی بویژه در حوزه‌های عملکرد مدیریت سازمانی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این کارکردهای مرتبط با کسب و کار عمدتاً مرتبط با عملیات سازمان‌های بخش خصوصی هستند که شامل سیاست‌های مدیریتی و سایر متغیرهای مورد استفاده برای ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان می‌شود. شرکت‌های تجاری در عین حال که اطلاعات و خدمات کافی به مشتریان ارائه می‌دهند لیکن با چالش ها و مشکلات مختلفی در انجام فعالیت‌های مدیریتی مورد نظر مواجه می‌شوند. دلیل این مشکلات، رشد فزاینده فعالیت‌های مدیریت کسب و کار همراه با تغییر الگوهای انتخاب و استراتژی‌هایی است که با توجه به نیازهای جامعه در تعارض با یکدیگر هستند. برای حل این گونه مسایل نیازمند استفاده از تکنیک های هوشمندانه و با اثربخشی بیشتر هستیم که در این کتاب به شرح آن پرداخته شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۱۵۳,۰۰۰
تومان