دانلود و خرید کتاب صلح بهتر است محمدرضا کاظم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صلح بهتر است

کتاب صلح بهتر است

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صلح بهتر است

کتاب صلح بهتر است نوشتهٔ محمدرضا کاظم پور است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب صلح بهتر است

کتاب صلح بهتر است با بیانی بسیار ساده و روشن برخی اصول و مبانی صلح و وحدت در اسلام، دلایل صلح طلبی اسلام، ویژگی‌های صلح در اسلام، امت واحده، سیره و چهرۀ رحمانی معصومین (ع)، صلح‌جویی ایرانیان در گذر تاریخ، علل جنگ در عصر حاضر، راهکارهای صلح، و غیره، پرداخته است. 

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب صلح بهتر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حدیث و تفسیر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صلح بهتر است

«تاریخ بشر همواره چرخۀ بدونِ توقفِ جنگ و صلح بوده و در میانِ این جنگ و صلح ها، انسانهای بسیاری قتل و عام شده؛ و حیوانات، درختان، گیاهان، آب، زمین، و موجودات بسیاری از بین رفته‌اند. لذا، بدون شک، جنگ از شوم ترین پدیده های بشری است، به ویژه هنگامی که جان انسان های بی گناه هم در معرض مخاطره قرار گیرد.

لاکن در طول تاریخ زمامدارانی بوده اند که به دلایل مختلفی همچون: قدرت طلبی، زیاده خواهی، تصـرف سرزمین، اختلافات تاریخی و غیـره، گزینۀ جنگ را انتخاب کرده اند و با اطمینان به پیروزی وارد جنگ شده اند و سر انجام پس از کشتارهای فراوان دریافته اند که اگر از همان ابتدا مسیر صلح را در پیش گرفته بودند چه بهتر به نتیجه می رسیدند و متحمّل این همه ضرر و زیان مالی و جانی هم نمی شدند."که کشور"ما ایران نیز متأسفانه در جنگ تحمیلی ۸ سالۀ عراق علیه ایران، قربانی قدرت طلبی و زیاده خواهیِ زمامدارِ وقت عراق، (صدام حسین) واقع گردید و آسیب های فراوانی را متحمل گردید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۹۰۰
تومان