دانلود و خرید کتاب سرخ مرده مجتبی ضیائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب سرخ مرده

کتاب سرخ مرده

نویسنده:مجتبی ضیائی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرخ مرده

کتاب سرخ مرده نوشتهٔ مجتبی ضیائی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب سرخ مرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سرخ مرده

«جیوان با کوله‌پشتی پر از کتاب حین رد شدن از بازار متوجه تجمع غیرمعمول مردم می‌شود. " دوباره دعوا شده؟ یا شایدم مامورا دارن جیره‌ی ماهیانمونو میدن... ولی نه، هنوز یه ماه نگذشته که. " می‌رود ببیند چه خبر است. اشر را با یک پیراهن کلاه‌دار در میان جمعیت می‌بیند. از میان انبوه جمعیت به سختی رد می‌شود. قلم پر بلند خودش را از کیفش در می‌آورد و سعی می‌کند صدایش را مثل بزرگترها کلفت کند: " اگه جم بخوری گردنتو می‌زنم." همین‌که نوک قلم، گردن اشر را لمس می‌کند، دستانش شروع به لرزیدن می‌کنند. با صدایی لرزان می‌گوید: " ببخشید؟ اتفاقی افتاده؟ خواهش می‌کنم منو نکشید! (ناگهان متوجه آشنا بودن صدا می‌شود) صبر کن ببینم، هووووف، دوباره شیطنتت گل کرده بچه؟! " جیوان دستش را به پهلویش تکیه می‌دهد و با چهره‌ای طلبکارانه می‌گوید: " حالا نمیشه یکم بخندی؟ خیلی باحال بود که! " اشر درحالی‌که با چهره‌اش ادای خندیدن را در می‌آورد: " هر هر هر؛ راضی شدی؟ "

جیوان چشم‌هایش را دوری می‌دهد: " نُچ. "

اشر موهای پرپشت و طلایی جیوان را نوازش می‌کند: " ای بابا... باز می‌خوای قهر کنی؟ "

" معلومه که نه! " با چهره‌ای عبوس و درهم‌کشیده می‌گوید.

اشر به موجودی که داخل قفس است اشاره می‌کند: " هی بگو ببینم، اسم مخلوق داخل قفسو می‌دونی؟ تاحالا همچین مخلوقی رو ندیدم. "

جیوان که خیلی زود لبخند همیشگی‌اش جای ناراحتی را می‌گیرد می‌گوید: " یه لانکریته که خیلی هم کمیابه. شکارچیایی مثل این مرد نسلشون رو تقریبا منقرض کردن. "

اشر: " دستش درد نکنه، این مخلوقات جز مصیبت برای ما چیزی ندارن، باید همینطور به کشتنشون ادامه داد."»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۷۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان