دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی کاخابر جاکلی ترجمه فاطمه زهرائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی اثر کاخابر جاکلی

کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی

کتاب «اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی» نوشتۀ کاخابر جاکلی و ترجمۀ فاطمه زهرائی است و کلید پژوه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی

مراقبت‌های بهداشتی نه‌تنها توسط بازار، بلکه توسط کشور نیز ایجاد می‌شود که تلاش می‌کند در رقابت مسالمت‌آمیز در برابر برخی از کشورها پیروز شود. بازاریابی مدرن مراقبت‌های بهداشتی رویکردهاي بیمارمحور را اولویت‌بندی می‌کند و بر بهبود تجربیات و مشارکت بیمار تمرکز دارد. بازاریابی محتوا، توصیفات بیمار، و مواد آموزشی براي توانمندسازي بیماران براي تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود. تحقیقات نشان داده‌اند که پزشکان بر اساس بازاریابی، به بخش‌های بسیار جالبی تقسیم می‌شوند: پزشکان مقید به قانون، متخصصان حرفه‌ای، آزمایش‌کنندگان شکاک، اکثریت انتخابی، و محافظان. این تقسیم‌بندی نشان‌دهندۀ آمادگی برخی از بخش‌ها برای شرکت در مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر بازاریابی و نوآورانه با کارآزمایی‌های بالینی است. اهمیت بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی در حال افزایش است و همان‌طور که برخی از محققان ادعا می‌کنند، از پزشکی مبتنی بر شواهد، شرکت‌ها به پزشکی مبتنی بر بازاریابی روی آوردند. اکنون مراقبت‌های بهداشتی با استفادۀ کامل از مفهوم بازاریابی، ابزارهای بازاریابی را به ابزارهای بهداشتی تبدیل می‌کند.

 کتاب اصول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی»، «فصل دوم: نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی»، «فصل سوم: تحول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی در عصر دیجیتال»، «فصل چهارم: بازاریابی پایدار و بهداشت و درمان در عصر دیجیتال»، «فصل پنجم: هوش مصنوعی در خدمات پزشکی و بهداشتی»، «فصل ششم: ارتباط سواد دیجیتال در سلامت برای موفقیت در مراقبت‌های بهداشتی»، «فصل هفتم: کاربرد تفکر طراحی در بازاریابی بهداشت و درمان»، «فصل هشتم: نقش هوش مصنوعی در ارتقای کیفیت خدمات بیمارستانی» و «فصل نهم: ارتباطات تجاری استراتژیک برای مراقبت‌های بهداشتی»

خواندن کتاب اصول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان پزشکی و علاقه‌مندان به حوزۀ مدیریت و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی

«در دهه ۲۰۰۰ نه‌تنها مراقبت‌های بهداشتی، بلکه روش‌های مدیریت و بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی نیز توسط بسیاری از سازمان‌های بهداشتی پذیرفته شد. کشورهایی که بخش بهداشت خود را اصلاح می‌کنند، به‌ویژه در صلح پس از شوروی که در حال تلاش برای تبدیل‌شدن به مراقبت‌های بهداشتی جدید و مبتنی بر بازار بودند، مشکلات زیادي داشتند (جاکلی، ۲۰۱۳). حتی برخی از کشورها سعی کردند مدل‌های مراقبت‌های بهداشتی بیمه اجتماعی را اتخاذ کنند، سپس همان کشورها به مدل‌های مبتنی بر بازار، لیبرال و آزادی‌خواهانه تأمین مالی سلامت روی آوردند که توسط کارهای اقتصاددان مشهور آمریکایی میلتون فریدمن تشویق شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان