دانلود و خرید کتاب بانک سوالات آسکی چشم پزشکی بیژن سموات
کتاب بانک سوالات آسکی چشم پزشکی اثر بیژن سموات

کتاب بانک سوالات آسکی چشم پزشکی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بانک سوالات آسکی چشم پزشکی

کتاب آسکی قلب و عروق ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ نوشتهٔ نوید ابوالفتح‌زاده و بیژن سماوات است و در انتشارات گزینه پارسیان طب چاپ شده است. این کتاب نخستین اطلس رنگی و تألیفی چشم پزشکی در ایران همراه با پاسخ‌های تشریحی است.

درباره کتاب بانک سوالات آسکی چشم پزشکی

بانک سوالات آسکی چشم پزشکی به قلم دکتر بیژن سماوات، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و رتبهٔ برتر بورد تخصصی چشم‌پزشکی در سال ۱۳۹۷ و دکتر نوید ابوالفتح‌زاده عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رتبهٔ برتر بورد تخصصی چشم‌پزشکی در سال ۱۳۹۷ نوشته شده است. دکتر سید مهدی مدرس‌زاده مقدمهٔ این اثر را نگاشته است. گزینه پارسیان طب با سابقهٔ ۱۰ سالهٔ خود در زمینهٔ ارائهٔ منابع مطالعاتی ویژهٔ آمادگی آزمون‌های ارتقا و بورد تخصصی رشته‌های مختلف پزشکی، قدمی تأثیرگذار در حوزهٔ پزشکی کشور برداشته است و اکنون در ۱۴ رشتهٔ تخصصی پزشکی، مشغول چاپ و نشر کتاب است.

OSCE یا آزمون آسکی مخفف چیست؟

OSCE مخفف Objective Structured Clinical Examination است که به‌معنی آزمون بالینی ساختاریافته عینی است. این آزمون برای ارزیابی عملکرد مهارت‌های بالینی و سنجش طیف وسیعی از توانایی‌های پزشکان طراحی شده است. آزمون آسکی یک رویکرد عملی در دنیای واقعی برای یادگیری و ارزیابی، معرفی شده است. آزمون آسکی یک ابزار ارزیابی چندمنظوره است که در یک محیط بالینی انجام می‌شود. در این آزمون شایستگی هر فرد بر اساس مهارت‌ها و تجربیات بالینی از طریق مشاهدهٔ مستقیم (شفاهی) ارزیابی می‌شود. برگزاری آزمون آسکی بسیار دقیق و هدفمند و قابل تکرار (هر یک سال یک بار) است و امکان ارزیابی یکپارچهٔ داوطلبان برای طیف وسیعی از مهارت‌های بالینی را فراهم می‌کند.

خواندن کتاب آسکی چشم پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ چشم‌پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۶۵۰,۰۰۰
تومان