دانلود و خرید کتاب هیپ و لگن (1403) ترجمه صابر برازنده راد
کتاب هیپ و لگن (1403) اثر صابر برازنده راد

کتاب هیپ و لگن (1403)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هیپ و لگن (1403)

کتاب الکترونیکی هیپ و لگن (۱۴۰۳) نوشتهٔ صابر برازنده راد در انتشارات رزیدنت یار چاپ شده است. این کتاب مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ ارتوپدی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این کتاب شامل خلاصه درس به همراه مجموعه سؤالات آزمون ارتقاء و بورد تخصصی ویژه آمادگی آزمون‌های ۱۴۰۳ است.

درباره کتاب هیپ و لگن (۱۴۰۳)

کتاب هیپ و لگن (۱۴۰۳) از مجموعهٔ رشتهٔ ارتوپدی ویرایش سال ۱۴۰۳ و ترجمه و تلخیص دکتر صابر برازنده راد رتبه ۵ بورد تخصصی ۱۴۰۱ و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. سؤالات جمع‌آوری‌شده در این کتاب به‌همراه پاسخ‌های تشریحی آن‌ها به داوطلبان آزمون کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب هیپ و لگن (۱۴۰۳) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب هیپ و لگن برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹۸,۴۰۰
۳۱۸,۷۲۰
۲۰%
تومان