دانلود ماهنامه صنعت بسته بندی ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱ | طاقچه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهنامه صنعت بسته بندی ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱

کتاب ماهنامه صنعت بسته بندی ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماهنامه صنعت بسته بندی ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱

ماهنامۀ صنعت بسته‌بندی  ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱ به سردبیری رضا نورائی، یک مجلۀ علمی تخصصی در زمینۀ بسته بندی و چاپ است که به علاقه‌مندان کمک می‌کند به شناخت و کسب دانش در زمینۀ مسائل و مباحث روز بسته‌بندی دست یابند.

امروزه صنعت بسته‌بندی به دلیل تأثیرات قابل‌توجهی که در فروش و جذب مشتریان جدید و وفاداری مشتریان قدیمی دارد به‌سرعت پیشرفت کرده است. جذب مشتری به معنای فروش بیشتر یک مجموعه و در نهایت سود بسیار بالای یک برند است بنابراین می‌توان از بسته‌بندی می‌توان به‌عنوان ابزاری جهت بازاریابی محصولات استفاده کرد. از آن جایی که صنعت بسته‌بندی در کشور ایران دارای سابقه طولانی نیست، باید به‌عنوان یک صنعت نوپا در جذب نیروی انسانی و افزایش اشتغال جایگاه واقعی‌اش را پیدا کند. ماهنامۀ صنعت بسته‌بندی، یک مجلۀ علمی تخصصی در زمینۀ بسته‌بندی و چاپ است که از ۱۳۷۶ تاکنون در حال انتشار است و به اطلاع‌رسانی، آموزش و مشاوره در زمینۀ بسته‌بندی و مشاغل مرتبط با آن می‌پردازد. این نسخۀ الکترونیکی ماهنامۀ صنعت بسته‌بندی مربوط به شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱ است که شامل بخش‌های اخبار، اطلاعیه‌ها، گزارش، تألیفات و ترجمه‌ها می‌شود.

در شمارۀ ۱۴۲ ماهنامۀ صنعت بسته‌بندی مطالبی مانند همکاری سابیک و موسر در تولید بشکه‌های پلاستیکی چندلایه، کوکاکولا تولیدات بسته‌بندی پلاستیک پایه گیاهی جهانی را تسریع کرد، کاربرد نشاسته‌های اصلاح‌‎شده و چسب‌های پایه نشاسته در صنایع کاغذ و مقوا، سرمایه‌گذاری بزرگ Rexam در هند و ۷ راه‌کار برای خرید ماشین‌آلات برچسب‌زنی گنجانده شده است. 

خواندن کتاب ماهنامه صنعت بسته بندی ـ شماره ۱۴۲ ـ اسفندماه ۱۳۹۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این مجله را به علاقه‌مندان به صنعت بسته‌بندی و کسانی که قصد دارند وارد این صنعت شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان