دانلود و خرید کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه)
کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه) اثر میلاد نصراله زاده خاکیانی

کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه)

معرفی کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه)

کتاب الکترونیکی «آسکی در رشته داخلی (ریه)» اثری از میلاد نصراله زاده خاکیانی و محسن صادقی در انتشارات رزیدنت یار چاپ شده است.

درباره کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه)

کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه) حاصل تلاش همکاران جوان دکتر میلاد نصراله زاده و دکتر محسن صادقی حائزین رتبه‌های ممتار دانشنامهٔ فوق تخصصی بیماری‌های ریهٔ سال‌های اخیر است. بخش مهمی از سؤالات آزمون‌های آسکی بوردهای تخصصی و فوق تخصصی سؤالات مرتبط با تفسیر رادیولوژی، سیتی اسکن و تست‌های عملکردی ریه است که مرور سؤالات به‌کار‌رفته در این کتاب برای آشنایی داوطلبان آزمون‌های بورد بسیار مفید است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آسکی در رشته داخلی (ریه) دربردارندهٔ محتوی بسیار کاملی برای اســتفادهٔ دســتیاران رشــته‌های تخصــصــی داخلی، رادیولوژی عفونی، اطفال و فوق تخصص ریه، مراقبت‌های ویژه، ایمونولوژی آلرژی و فلوشیپ‌های مرتبط است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰۸,۰۰۰
تومان