دانلود و خرید کتاب رئیس پلیس سیب و سوران دلارام بدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رئیس پلیس سیب و سوران اثر دلارام بدری

کتاب رئیس پلیس سیب و سوران

معرفی کتاب رئیس پلیس سیب و سوران

کتاب «رئیس پلیس سیب و سوران» نوشتۀ دلارام بدری و سعید جلائی است و انتشارات سفیران طلائیه آفتاب آن را منتشر کرده است. رئیس پلیس سیب و سوران، هفتمین جلد از مجموعۀ رفیق شهیدم است و زندگی شهید مدافع وطن مرتضی کارچانی را روایت می‌کند.

درباره کتاب رئیس پلیس سیب و سوران

شهدا، نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ لذا باید به‌درستی معرفی شوند. امروزه پا به هر کوچه و خیابانی که بگذاریم، از هر بزرگراه یا میدانی که عبور کنیم نام شهدا را می‌بینیم. کشور ایران پر از قهرمانان بزرگی است که در موقعیت‌های سخت و دشوار پا به میدان گذشتند و از جان‌عزیزشان گذشتند. اما صِرف نام‌گذاری خیابان برای شناختن و یادآوری این عزیزان کافی نیست به همین دلیل ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد و نوشتن کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای حفظ و انتقال خاطرات و فرهنگ ایثار و شهادت است. زندگی‌نامه‌های شهدا و ثبت خاطراتشان به افراد کمک می‌کند تا با ابعاد دیگری از شخصیت، سبک زندگی و جهان‌بینی‌شان آشنا شوند.

نیروی انتظامی یکی از اصلی‌ترین ارگان‌های کشور ایران است و مأموران نیروی انتظامی تلاش بسیار زیادی برای حفظ نظم و امنیت عمومی انجام می‌دهند. آن‌ها از جان و خانوادۀ خود می‌گذرند تا بتوانند امنیت را در مرزها، کوچه‌ها و خیابان‌ها برقرار کنند. این شهیدان باید به مردم معرفی شوند تا بدانند چه افرادی در این جامعه خدمت می‌کنند.

کتاب رئیس پلیس سیب و سوران همانند بسیاری از کتاب‌های زندگینامۀ شهدا فرصت بسیار خوب و البته آسان‌ترین روش برای نزدیک‌شدن به این بزرگان است. این کتاب درواقع زندگینامۀ مستندی دربارۀ شهید مرتضی کارچانی است. نویسندگان تلاش کرده‌اند در پانوشت هر بخش از کتاب، اسم راوی یا عنوان منبع را بیاورند. خاطراتی که در کتاب رئیس پلیس سیب و سوران گنجانده شده شخصیت اخلاقی و معنوی شهید مرتضی کارچانی، مسئول مبارزه با موارد مخدر شهرستان سیب و سوران را از دوران کودکی تا شهادتش به نمایش می‌گذارد.

خواندن کتاب رئیس پلیس سیب و سوران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات و علاقه‌مندان به خواندن زندگی‌نامۀ شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رئیس پلیس سیب و سوران

«در یکی از روزهای سرد ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۷۲ در شهر کارچان از توابع شهرستان اراک پسری متولد شد که هرچند کوتاه در این دنیا زندگی کرد ولی توانست همان‌طور که آرزو داشت، سرباز امام‌زمان باشد. مرتضی کودکی مهربان، مؤدب، باحیا و دلسوز بود. دوران ابتدایی را در کارچان و راهنمایی و دبیرستان را در اراک طی کرد. اهل نماز و روزه بود و در مراسم اعتکاف شرکت می‌کرد و حافظ قرآن بود و همیشه در هیئت‌های مذهبی شرکت می‌کرد. به ورزش‌های رزمی علاقه داشت و موفق به اخذ کمربند مشکی کاراته در سبک شی کان شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان