دانلود و خرید کتاب خستگی ناپذیر فرشته عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خستگی ناپذیر

کتاب خستگی ناپذیر به‌قلم فرشته عسگری و سعید جلائی را انتشارات سفیران طلائیه آفتاب منتشر کرده است. این کتاب به زندگی شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی می‌پردازند.

درباره کتاب خستگی ناپذیر

شهدا، از باارزش‌ترین سرمایه‌های فرهنگی معنوی جامعهٔ ما هستند که خواندن زندگی‌نامه‌ها و خاطراتشان، علاوه‌بر ماندگار کردن یاد و نام آن‌ها، از اثر تربیتی نیز برخوردار بوده و موجب آشنایی و الگوگیری نسل جوان می‌شود. کتاب خستگی ناپذیر با همین هدف و در قالب نقل خاطراتی از دوستان، خانواده و همرزمان شهید سعید مجیدی از شهدای مدافع حرم نوشته شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خواندن کتاب خستگی ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ شهدا از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب خستگی ناپذیر

«شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی در آبان سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و از کودکی به عضویت بسیج درآمد. کارهای فرهنگی انجام می‌داد و بسیار بااخلاق و باهوش بود. علاقه‌اش به درس سبب شد بعد از دیپلم همان سال اول کنکور در دانشگاه دولتی شهر بوشهر در رشتهٔ فیزیک قبول شود. برای رعایت شرایط خانواده از بسیاری از تفریحات چشم‌پوشی کرد. روحیهٔ استقلالش باعث شد با توجه به توانایی در امر تدریس در رشتهٔ خود مدرس شود و درآمدی داشته باشد. او خطاطی می‌کرد و پول‌های به‌دست‌آمده را خرج تحصیلش می‌کرد. با توجه به روحیهٔ دغدغه‌مند فرهنگی اموراتی نظیر برگزاری اردوهای دانشجویی، برگزاری نماز جماعت و امام جماعت را در دانشگاه به عهده گرفت. سال آخر دانشگاه ازدواج کرد و مراسمی درنهایت سادگی و با توجه به دستورات شرعی برگزار کرد. بعد ازدواج به‌طور اتفاقی با پر کردن فرم سپاه قدس که تاریخش گذشته بود به عضویت سپاه قدس درآمد و مشغول فعالیت در این نهاد شد. دیری نگذشت که علاوه بر آموزش گرفتن تکنیک و تاکتیک نظامی آموزش هم می‌داد. مدتی بعد راهی سرزمین‌های لبنان و سوریه شد و دفاع و مجاهدت جانانه از حرم امن خاندان حضرت رسول‌الله (ص) را بر شانه کشید. این کارش نشانگر بینش و بصیرتش بود او جانانه جنگید و سرانجام سردار شهید سعید مجیدی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و نقش‌آفرینی در جبههٔ مقاومت در سیزدهمین روز از خرداد سال ۱۴۰۰ در جبهه‌های دفاع از حرم در تدمر سوریه جان خود را فدا کرد و به درجهٔ رفیع شهادت نائل آمد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان