دانلود و خرید کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی محمدرضا راستین مرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی اثر محمدرضا راستین مرام

کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی

کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی نوشتهٔ محمدرضا راستین مرام است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی جستاری در شناخت رفتارها و جریانات مخرب مدیریتی و سازمانی است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بی شعوری های سازمانی و مدیریتی

«غروب یک روز آبان‌ماه پاییزی که هنوز با کوتاهی روزافزون روزها و غروب زودرس آفتاب به‌خوبی عادت نکرده‌ایم، درحال رانندگی با افکار مشوش از مسائل شغلی‌ام با عنوان مدیر منابع انسانی یکی از شهرداری‌های اطراف تهران، آن هم در زمان اوج ترافیک و راه‌بندان سنگینی که بیشترکلافه و عصبی‌ام می‌کرد، بودم.

آن روز بحث تنش‌زا و خسته‌کننده‌ای بر سر استخدام چند نفری داشتم که از سوی برخی از افراد سفارش شده بودند. استخدام کسانی که به‌شخصه نه به روش جذب و استخدام آن‌ها اعتقادی داشتم و نه اطمینانی به شایستگی و قابلیت‌های آنان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری آن شهر، آن هم در شرایطی که جوان‌های دیگری و با شایستگی‌های بهتری مدت‌ها در انتظار استخدام بودند. با خودم در تعارض قرار داشتم، از یک طرف الزامات حرفه‌ای و اخلاقی که سعی می‌کردم به آن پایبند باشم و از طرفی دستور و خواسته ای که از سوی مدیر بالادست برای جذب افرادی که سفارش شده بودن، قرار داشتم. فکرم این بود که واقعاً ما چه پاسخی می‌توانیم در برابر ازبین‌بردن اعتماد و اطمینان جامعه، خصوصاً جوان‌های آن داشته باشیم، جوان‌هایی که هر جامعه‌ای می‌تواند سال‌ها از انگیزه و تعهد و درستکاری آنان در قبال خود از آن‌ها بهره‌مند باشد.

تأسف می‌خوردم از اینکه استعدادها و انگیزه‌های باارزشی را که می‌توانند منشأ تحول و پیشرفت باشند، ما با بی‌مسئولیتی و بی‌مبالاتی تبدیل به آدم‌های سرخورده و بی‌اعتماد به قانون و نظام‌هایی می‌کنیم که در اصل باید باعث اطمینان و آرامش آن‌ها باشند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۹۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان