دانلود و خرید کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴ مهدی کوچاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴ اثر مهدی کوچاری

کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴

نویسنده:مهدی کوچاری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴

کتاب «معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴» نوشتۀ مهدی کوچاری است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴، کتاب کار مبحثی ریز طبقه‌بندی‌شدهٔ جواب دار و دارای کاربرگ است که آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل شده برای هر قسمت را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴

این اثر یک کتاب کار با مباحث مشخص و طبقه‌بندی‌شده دربارهٔ معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴ است. آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل‌شده در هر قسمت به همراه پاسخ سؤالات، از ویژگی‌های این کتاب است. کتاب به زبانی ساده و قابل‌فهم، مفاهیم را توضیح داده و با ارائۀ مثال‌ها و تمرین‌های کاربردی، فرصت‌هایی برای تمرین و تسلط بیشتر بر معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴ فراهم می‌آورد.

مهدی کوچاری، نویسندۀ کتاب معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴، باتکیه‌بر روش‌های آموزشی نوین و تأکید بر اهمیت فهم عمیق مفاهیم به‌جای حفظ‌کردن آن‌ها، راهکارهایی کاربردی برای حل معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴ ارائه می‌دهد. کتاب با ارائه توضیحات دقیق، نکات کلیدی و تمرین‌های متنوع، آموزش معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴ را به تجربه‌ای جذاب و اثربخش تبدیل می‌کند. این کتاب همچنین، به تقویت تفکر منطقی و حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. کتاب معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴ برای دانش‌آموزان طراحی شده است. آن‌ها می‌توانند با خواندن توضیحات و دیدن نمونه‌های حل‌شده در ابتدای هر فصل راه‌حل‌ها را به‌خوبی یاد بگیرند و در مراحل بعد بدون نگاه به جواب‌ها مسائل را حل کنند.

فهرست مطالب کتاب معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴ عبارت‌ است از: «حل معادله درجه‌دوی ناقصِ بدون b از روش ریشه‌گیری»، «حل معادله درجه‌دوی ناقصِ بدون c از روش فاکتورگیری»، «حل معادله درجه‌دوی کامل با ضرایب مثبت و دلتای مربعی از روش دلتا»، «حل معادله درجه‌دوی کامل با ضرایب توام مثبت و منفی و دلتای مربعی از روش دلتا»، «حل معادله درجه‌دوی کامل با دلتای مثبت غیرمربعی از روش دلتا»، «حل معادله درجه‌دوی کامل با دلتای منفی یا صفر از روش دلتا»، «حل معادله درجه‌دوی کامل از روش تشکیل مربع کامل»، «حل معادله درجه‌دوی نامرتب»، «حل و تعیین دامنه معادلات گویا با حل معادله درجه یک یا دوی نظیر»، «ساختن معادله درجه‌دو – قسمت اول»، «ساختن معادله درجه‌دو – قسمت دوم»، «حل معادله درجه سه دارای حداقل یک ریشه صحیح»، «حل معادله درجه چهار خاص - نوع اول» و «حل معادله درجه چهار خاص - نوع دوم»

از دیگر آثار مهدی کوچاری می‌توان به «ریاضیات»، «اعداد صحیح»، «ساختن معادله درجه یک»، «خط و دستگاه معادلات خطی»، «عبارت‌های جبری قسمت اول» و «اتحادهای مهم ریاضیات» اشاره کرد.

خواندن کتاب معادله‌ های درجه ۲ و ۳ و ۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ دوم پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان