دانلود و خرید کتاب خط و دستگاه معادلات خطی مهدی کوچاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خط و دستگاه معادلات خطی اثر مهدی کوچاری

کتاب خط و دستگاه معادلات خطی

نویسنده:مهدی کوچاری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خط و دستگاه معادلات خطی

کتاب «خط و دستگاه معادلات خطی» نوشتۀ مهدی کوچاری است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. خط و دستگاه معادلات خطی، کتاب کار مبحثی ریز طبقه‌بندی‌شدهٔ جواب دار و دارای کاربرگ است که آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل شده برای هر قسمت را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب خط و دستگاه معادلات خطی

این اثر یک کتاب کار با مباحث مشخص و طبقه‌بندی‌شده است. آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل‌شده در هر قسمت به همراه پاسخ سؤالات، از ویژگی‌های این کتاب است. کتاب به زبانی ساده و قابل‌فهم، مفاهیم را توضیح داده و با ارائۀ مثال‌ها و تمرین‌های کاربردی، فرصت‌هایی برای تمرین و تسلط بیشتر بر خط و دستگاه معادلات خطی فراهم می‌آورد.

مهدی کوچاری، نویسندۀ کتاب خط و دستگاه معادلات خطی، باتکیه‌بر روش‌های آموزشی نوین و تأکید بر اهمیت فهم عمیق مفاهیم به‌جای حفظ‌کردن آن‌ها، راهکارهایی کاربردی ارائه می‌دهد. کتاب با ارائۀ توضیحات دقیق، نکات کلیدی و تمرین‌های متنوع، خط و دستگاه معادلات خطی را به تجربه‌ای جذاب و اثربخش تبدیل می‌کند. این کتاب همچنین، به تقویت تفکر منطقی و حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. کتاب خط و دستگاه معادلات خطی برای دانش‌آموزان طراحی شده است. آن‌ها می‌توانند با خواندن توضیحات و دیدن نمونه‌های حل‌شده در ابتدای هر فصل راه‌حل‌ها را به‌خوبی یاد بگیرند و در مراحل بعد بدون نگاه به جواب‌ها مسائل را حل کنند.

فهرست مطالب کتاب خط و دستگاه معادلات خطی عبارت است از: «رسم نمودار هندسی یک خط با داشتن معادله آن»، «یافتن مقدار شیب یک خط با داشتن معادله خط»، «یافتن معادله یک خط با داشتن شیب و عرض از مبدأ»، «یافتن معادله یک خط با داشتن شیب و یک نقطه»، «یافتن معادله یک خط با داشتن دونقطه از آن خط»، «یافتن معادله یک خط با داشتن شرط توازی با خط دیگر و گذر از یک نقطه»، «یافتن معادله یک خط با داشتن شرط تعامد با خط دیگر و گذر از یک نقطه»، «یافتن نقطه‌ای با شرط خاص روی یک خط»، «بررسی قرارداشتن یک نقطه روی یک خط»، «یافتن مقدار m برای عبور یک خط از یک نقطه خاص»، «حل دستگاه معادلات خطی با ضرایب x قرینه از روش حذفی»، «حل دستگاه معادلات خطی با ضرایب y قرینه از روش حذفی»، «حل دستگاه معادلات خطی از روش حذفی یک ضربی»، «حل دستگاه معادلات خطی از روش حذفی دوضربی»، «پیداکردن نقطه تقاطع دو خط»، «حل دستگاه معادلات گسترده»، «حل دستگاه دو معادله دو مجهول خطی به روش جایگزینی» و «ساختن دستگاه دو معادله دو مجهولی»

از دیگر آثار مهدی کوچاری می‌توان به «ساختن معادله درجه یک»، «اعداد صحیح»، «معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴»، «ریاضیات»، «عبارت‌های جبری قسمت اول» و «اتحادهای مهم ریاضیات» اشاره کرد.

خواندن کتاب خط و دستگاه معادلات خطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ دوم پیشنهاد می‌کنیم.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان