دانلود و خرید کتاب بیداری ستارگان محمدطه بتوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیداری ستارگان اثر محمدطه بتوئی

کتاب بیداری ستارگان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیداری ستارگان

کتاب بیداری ستارگان نوشتۀ محمدطه بتوئی در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ روانشناسی عمومی و خودیاری قرار دارد و دربارۀ راهی‌ است برای رسیدن به رؤیاها و استعدادهای نهفته.

درباره کتاب بیداری ستارگان

آسمان دنیای بی‌انتهای رؤیاها است. جایی که هرکس ستارگان خفتۀ خود را که همان رؤیاها هستند بیدار می‌کند و از توانایی‌های خارق‌العادۀ خود سربلند بیرون می‌آید. کتاب بیداری ستارگان، داستانی است از شگفتی و تجسم، جایی که شهامت بروز استعدادهای در انزوا رفته پیدا می‌شوند. بیداری ستارگان، دنیایی پر از امید، خلاقیت، خودشکوفایی و کشف استعدادها است. این کتاب به‌عنوان راهنمایی گام‌به‌گام خواننده را در پیدا کردن و وسعت بخشیدن به استعدادهای خود همراهی می‌کند. همچنین، کتاب با استفاده از روش‌های علمی و نکات عملی به خواننده کمک می‌کند تا بهترین اصلاح را روی خود انجام دهد.

در این میان، تجربه و توانایی نویسنده به‌عنوان مشاور تحصیلی و همچنین تجربۀ بررسی‌های عملی بر اساس مطالعات در این حوزه بر مبنای استعداد و کشف استعداد، به او این قابلیت را داده است تا راهکارهایی نوین به خواننده ارائه دهد. با خواندن کتاب بیداری ستارگان، شاید خواننده شگفتی‌هایی را دربارۀ بسیاری از استعدادهای نهفته بیابد که در وجودش پنهان شده‌اند. آیا آماده هستید که ستارگان خفتۀ درون خود را بیدار سازید؟.

خواندن کتاب بیداری ستارگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 به دوستداران کتاب‌های مرتبط با خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیداری ستارگان

«آنا: راستش مامان از دست یکی از معلم هامون ناراحتم، معلممون امروز داشت بهمون درس می داد که بحث اینده و اینکه چه برنامه ای براش داریم پیش اومد. داشت از بچه ها می پرسید که چه برنامه ای دارن بعد که نوبت من شد منم گفتم که نمی دونم.... بعد گفت اشکال نداره دنیا به آدم های بی هدف، فقیر، پوچ و ... نیاز داره. منم بخاطر همین حسابی بهم ریختم از اینکه نمی دونم چی می خوام...مامان می خوام یه حقیقت رو بهت بگم، تو خونه، تو فامیل حتی مدرسه همش حرف از پزشکیه ولی من اصلا علاقه ای به این رشته ندارم حتی از تمام درسایی که در این رشته هستن هم بیزارم... مادر: آخه چرا!! این رشته که خیلی خوبه، اگه تو درسهات ضعیفی خب بگو تا به دختر خالت بگم بیا و اشکالات درسیت رو رفع کنه هرچی نباشه اونم همین رشته تو رو خونده و الانم هم ماشالله خانم دکتر شده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان