دانلود و خرید کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند اندرو مک دانلد ترجمه سیده هستی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند اثر اندرو مک دانلد

کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند

معرفی کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند

کتاب دارودستۀ کبوترهای اصیل خطر را می‌بلعند نوشتۀ اندرو مک دانلد با ترجمۀ سیده هستی حسینی و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. آیا تا به حال فکر کرده‌اید چرا کبوترها همیشه این‌قدر عجیب رفتار می‌کنند؟ دلیلش این است که آن‌ها آدم‌های بد را تعقیب می‌کنند و شما را نجات می‌دهند. نون‌خور، کله‌معلق‌زن، پشت‌فری، بادکنکی کبیر و سنگولی اعضای دارودستۀ کبوترهای اصیل هستند که با جرم و جنایت مبارزه می‌کنند. این داستان گرافیکی مناسب برای ردۀ سنی بالای ۹ سال است و جلد دوم از مجموعۀ دارودستۀ کبوترهای اصیل به شمار می‌آید.

درباره کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند

این کتاب گرافیکی، جلد دوم از مجموعۀ دارودستۀ کبوترهای اصیل به شمار می‌رود و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۹ سال است. جلد اول این مجموعه که به فارسی نیز ترجمه شده، دارودستۀ کبوترهای اصیل با جرم و جنایت مبارزه می‌کنند نام دارد. کتاب دارودستۀ کبوترهای اصیل خطر را می‌بلعند تصاویر پرجنب‌وجوش و بامزه‌ای دارد و داستان را خنده‌دار و صمیمانه به تصویر کشیده است.

دارودستۀ کبوترهای اصیل چند دوست پرنده هستند که در عین رفاقت با یکدیگر گروهی برای مبارزه با جرم و جنایت نیز تشکیل داده‌اند. اعضای اصلی دارودسته عبارت‌اند از: نون‌خور که قهرمان اصلی داستان است. کله‌معلق‌زن که خیلی نرمولک و انعطاف‌پذیر است. پشت‌فری ابر بغ‌بغوی داستان، بادکنکی کبیر کدخدای دارودستۀ کبوترها، ترنت چوب‌خشک و سنگولی که استاد تغییر چهره است. داستان دارودسته کبوترهای اصیل خطر را می‌بلعند ۳ فصل دارد. فصل اول: پرنده در بطری، فصل دوم: فرار شترمرغ، فصل سوم: جناب پای.

در جلد دوم مجموعۀ دارودستۀ کبوترهای اصیل می‌خوانیم که در میدان بزرگ وسط شهر، یک شیر به‌طرز عجیب و غریبی جا خوش کرده است. البته این شیر مجسمه است. داخل دهان این شیر از همه عجیب‌تر است چون یک پرنده به اسم سنگولی آنجا برای خودش جا خوش کرده و معلوم نیست قرار است چکار کند. سنگولی یکی از قهرمان‌های گروه مبارزه با جرم است؛ یعنی دارودستۀ کبوترهای اصیل. بقیۀ اعضای دارودسته یعنی بادکنکی کبیر، نون‌خور، پشت‌فری و کله‌معلق‌زن در حال استراحت هستند. فقط سنگولی است که سرش برای مبارزه با جنایت درد می‌کند و مراقب است ببیند در اطرافش مشکلی پیش می‌آید یا نه. خیلی زود هم سروکلۀ مشل پیدا می‌شود. یک روباه که در حال بپربپر دور میدان است یک ترکه چوب در دهانش گیر کرده و فریادش بلند شده است. اگر سنگولی به کمکش برود چون پرنده است روباه کارش را می‌سازد. او که استاد تغییر چهره است با وسیله‌هایی که اطرافش پیدا می‌کند خود را به‌شکل روباه درمی‌آورد و او را نجات می‌دهد. ترکۀ چوبی که سنگولی در دهان روباه درآورده توجهش را جلب می‌کند چون همه‌چیزش عالی است سنگولی اسمش را ترنت می‌گذارد. سنگولی و ترنت کلی با هم وقت می‌گذرانند و جنگولک‌بازی درمی‌آوردند تا اینکه بقیۀ کبوترهای اصیل پایین می‌آیند و از سنگولی می‌خواهند با آن‌ها به مأموریت جدید برود. آیا آن‌ها می‌توانند دوستی‌شان را حفظ کنند؟

خواندن کتاب دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به والدین علاقه‌مند به خواندن داستان برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم. همچنین داستان به‌دلیل داشتن تصاویر بامزه برای کودکان مناسب است و آن‌ها را خسته نمی‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۰۰
تومان