دانلود و خرید کتاب دایناسور خوب بیل اسکالون ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایناسور خوب اثر بیل اسکالون

کتاب دایناسور خوب

معرفی کتاب دایناسور خوب

کتاب دایناسور خوب نوشتهٔ بیل اسکالون است و زینب طاهری و سپیده پاشایی آن را ترجمه‌ کردند. این کتاب توسط انتشارات دلتا منتشر شده است. و داستان آن دربارهٔ یک بچه دایناسور است که همراه با خانواده‌اش در کوهی زندگی می‌کند.

درباره کتاب دایناسور خوب

اهمیت کتاب و کتاب خوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و همانطور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین روش های افزایش توانمندی‌های کودک، کتاب خواندن برای وی است. شاید پیش خود فکر کنید کودکان با خواندن کتاب فقط مدتی را در کنار مادر یا پدر به آرامش سپری می‌کنند و تنها فایده آن خوب به خواب رفتن کودک است اما این کار نه تنها برای امروز کودک مفید است بلکه روی شخصیت آینده وی نیز تاثیر مستقیم دارد.کودکان نیازمند آموختن مهارت‌های زندگی است و کتاب، منبعی مورد اعتماد در این زمینه است.

این کتاب هم دربارهٔ یکی از ویژگی‌هایی که ممکن است کودکان را درگیر کند صحبت می‌کند. ترس! آرلو یک بچه دایناسور است اما ترسو و همین باعث شده نتواند خیلی از کارها را انجام بدهد. در کتاب دایناسور خوب با روایتی شیرین جذاب نشان می‌دهد که چگونه آرلو با این ترس مقابله می‌کند‌.

خواندن کتاب دایناسور خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

برای ایجاد شور و شوق کودکان خواندن کتاب همیشه بهترین راه بوده است. این کتاب کودکان را با دنیای موجودات دیگر آشنا می‌کند و علاوه بر افزایش قدرت تخیل آن‌ها سرگرم‌شان می‌کند. همچنین برای رده‌سنی کودکان در مقطع تحصیلی ابتدایی بسیار مناسب است.

بخشی از کتاب دایناسور خوب

زندگی توی مزرعه سخت بود. دایناسورها باید قبل از زمستان محصول مزرعه را برداشت می‌کردند و می‌بردند توی انباری. اوه، چه کار سختی! یک روز، آرلو جانوری را توی انباری دید. آن جانور خوراکی‌هایشان را یواشکی برمی‌داشت. آرلو یاد حرف‌های بابا دایناسور افتاد که ازش خواسته بود جانور مزاحم توی انباری را بترساند و فراری بدهد. اگر آرلو موفق می‌شد، آن‌وقت می‌توانست اثرش را رویدانباری بگذارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان