دانلود و خرید کتاب مدیر کت گشاد سالی صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیر کت گشاد اثر سالی صالحی

کتاب مدیر کت گشاد

نویسنده:سالی صالحی
امتیاز:
۴.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیر کت گشاد

کتاب مدیر کت‌گشاد نوشتۀ سالی صالحی در انتشارات شکلات به چاپ رسیده است. تا حالا مدیر مدرسه‌ای دیده‌اید که خوش‌تیپ باشد؟ ما که ندیدیم. همه یا چاق‌اند یا کچل یا کت‌شان گشاد است! این داستان دربارۀ مدیر لجبازی است که از سر همین لجبازی کت گشادی خریده است. این کت دردسرهای زیادی برای او ایجاد کرده و شخصیت او را زیر سؤال برده است. کتاب مدیر کت‌گشاد مناسب کودکان و برای ردۀ سنی ج (سال‌های پایانی دبستان) است. این کتاب مجموعه‌ای شامل ۵ داستان است.

درباره کتاب مدیر کت‌گشاد

مدیر کت‌گشاد داستانی مناسب کودکان و ردۀ سنی سنی ج (سال‌های آخر دبستان) است. این کتاب، مجموعه‌ای شامل ۵ داستان است و مدیر کت‌گشاد یکی از داستان‌های این مجموعه محسوب می‌شود. داستان مدیر کت‌گشاد دربارۀ مدیر مدرسۀ لجبازی است که از روی همین لجبازی یک کت گشاد می‌خرد و ماجراهای مضحک زیادی برای خودش درست می‌کند.

البته مدیر این قصه از اول کت‌گشاد نبود؛ اما لجباز بود. قرار بود رئیس اداره برای بازدید به مدرسۀ آن‌ها برود. همسر مدیر از او خواست که یک‌دست کت و شلوار جدید بخرد. آن‌ها برای خرید لباس رفتند. مدیر هیچ‌کدام از لباس‌هایی را که همسرش پسندید انتخاب نکرد؛ اما چون فکر می‌کرد اگر موافقت کند احمق به نظر می‌رسد مخالفت را بهتر دید. آن‌ها به اصرار مدیر به خیاطی دوستش رفتند. خیاط نه‌تنها نابینا بود که لباس‌ها را هم کج و کوله می‌دوخت. مدیر به او درخواست دوخت یک‌دست کت و شلوار داد. 

هفتۀ بعد که برای گرفتن لباس رفتند وقتی مدیر لباس را پوشید انگار در آن غرق شده بود. شبیه بچه‌ای بود که کت پدربزرگش را پوشیده است. وقتی مدیر با آن کت به مدرسه رفت احساس کرد مردم با او مهربان شده‌اند. همه به او لبخند می‌زدند. بچه‌های مدرسه بی‌ادب‌تر شده بودند و به سخنرانی‌اش گوش نمی‌دادند فقط پچ‌پچ می‌کردند و می‌خندیدند. وقتی رئیس اداره آمد و مدیر به استقبالش رفت رئیس اداره با خوشحالی به او گفت: آفرین چه سرایدار مؤدبی! بگو مدیر مدرسه بیاید تا از مدرسه بازدید کنم. مدیر به او توضیح داد که خودش مدیر است. وقتی رئیس با تعجب از او علت پوشیدن آن کت را پرسید مجبور شد بگوید امروز روز جهانی بادمجان است و می‌خواهد برای مزرعۀ بادمجان، نقش مترسک را اجرا کند. رئیس گفت برای مترسک بودن لباس مناسبی است اما دیگر نباید این کار را بکند چون شخصیت مدیر مدرسه پایین می‌آید. اما این پایان ماجرا نبود. نه‌تنها همسر مدیر مدرسه با او در خیابان راه نمی‌رفت بلکه میان مردم هم وجهۀ خوبی نداشت و حتی به‌دلیل این لباس به چشم دزد هم به او نگاه می‌کردند.

عنوان داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

مدیر کت گشاد

استاد جدید

تولد پرماجرا

عروس سلطنتی

دردسرهای اتوبوسی

خواندن کتاب مدیر کت‌گشاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

P . A . R . H . A . M
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

...

کاربر 6804471
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

کتاب ارزشمندی بود و علاوه بر طنزآمیز بودن، حاوی نکات آموزنده‌ای هم بود، برای نویسنده آرزوی موفقیت روزافزون دارم، سپاس

سعید جمالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

واااای که چقدر باحال و خنده داره 🤣🤣🤣🤣 هنوز تمومش نکردم،امیدوارم تا آخرش همینطور باحال باشه،راستش وقتی میخوندمش دقیقا یاد یکی از فامیلای خودمون افتادم 😄😄😄باید کتابو براش بفرستم 😋😋

کاربر 7567454
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

خیییییییلی بامزه‌س، مخصوصا این مدیر تپلی 😍😍😍😁😁😁

کاربر 7567481
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

مجموعه داستان جذاب و بامزه ای بود، بارها خندیدم، مخصوصا اون قصه آخرش 😄

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
تومان