دانلود و خرید کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر احمد غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر اثر احمد غفاری

کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر

نویسنده:احمد غفاری
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر

کتاب «تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر» نوشتۀ احمد غفاری است و انتشارات آراد گستر آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر

دستگاه‌های بخور به ۲ نوع سرد و گرم تقسیم می‌شوند و برای ایجاد رطوبت در محیط‌های بسته مانند محل کار یا خانه‌ها استفاده می‌شوند. دستگاه‌های بخور با افزایش میزان رطوبت هوا باعث مطبوع‌شدن هوای تنفسی انسان می‌شوند. این دستگا‌ه‌ها کاربردهای دیگری هم دارند؛ مانند کاهش بار میکروبی هوای محیط، ایجاد رطوبت موردنیاز برای جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن پوست انسان و مرطوب کردن پوست، کاهش ذرات آلرژی‌زا در هوا و جلوگیری از سرفه‌های خشک در افراد حساس، کاهش میزان حساسیت و آسم در افراد.

دستگاه‌های بخور ابزارهای مناسبی برای رهایی از هوای خشک هستند و اگر به نحو صحیح مورداستفاده قرار گیرند، می‌توانند از خشکی پوست بدن و پوشش مخاط بینی و گلو جلوگیری کنند و بروز سرماخوردگی، حملات سردردهاي سینوسی، آلرژی و آسم را کاهش داده و همچنین به‌عنوان یکی از درمان‌های کمکی در عفونت‌های دستگاه فوقانی و تحتانی بیماری‌های تنفسی استفاده شوند.

امروزه دستگاه رطوبت ساز اولتراسونیک یا همان اتمایزر اولتراسونیک کاربرد زیادی در منازل و محیط‌های درمانی دارد؛ دستگاهی الکترونیکی که برای افزایش رطوبت هوا در محیط‌های داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از اولتراسونیک، آب را به شکل بخاری درآورده و به هوا تزریق می‌کند تا رطوبت در محیط افزایش پیدا کند. این دستگاه شرایط نگهداری ویژه‌ای دارد. کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر، توضیحات کامل و جامعی دربارۀ طریقۀ استفادۀ درست از این دستگاه همچنین نحوه تعمیر تخصصی را ارائه می‌دهد. این کتاب منبع خوبی برای افرادی است که علاقه دارند به‌عنوان حرفۀ خود در این زمینه مشغول به کار شوند.

یکی از ویژگی‌های کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر زبان ساده و قابل‌فهم آن است به‌طوری‌که تمامی افرادی چه متخصص و چه غیرمتخصص می‌توانند از مطالب آن بهرۀ کافی ببرند؛ بنابراین کسانی که از این دستگاه در خانه استفاده می‌کنند با استفاده از این کتاب می‌توانند آن را در خانه تعمیر کنند.

 خواندن کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افراد علاقه‌مند به اطلاعات عمومی، کسانی که از دستگاه بخور سرد/گرم استفاده می‌کنند و می‌خواهند نحوۀ تعمیر آن را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر

«نبولایزر وسیله‌ای برای رساندن دارو و یا رطوبت تنفسی موردنیاز بیمار به قسمت‌های مختلف دستگاه تنفسی از طریق استنشاق مستقیم است. در حالتی که دستگاه به‌صورت درمانی مورداستفاده قرار گیرد، این دستگاه در وضعیت‌هایی مانند برونشیت و آسم شدید بسیار مؤثر است و به دلیل سریع بودن تأثیر دارو و همچنین جلوگیري از تأثیر دارو بر بافت‌های دیگر بسیار موردتوجه است. روش‌های دیگر استفاده از دارو مانند خوراکی و تزریقی برای مشکلات دستگاه تنفسی کمتر مؤثر و مورداستفاده‌اند. نبولایزرها به دو مدل کمپرسوری شکل (۳) و اولتراسونیک شکل (۲) تقسیم می‌شوند که مدل کمپرسوری آن‌ها صرفاً از یک کمپرسور باد تشکیل شده که باد را از روی یک محفظه حاوی دارو عبور داده و بیمار با استنشاق آن دارو را به درون ریه‌ها خود می‌کشد»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان