دانلود و خرید کتاب درسنامه طلایی نورولوژی مصطفی الماسی دوغائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه طلایی نورولوژی اثر مصطفی الماسی دوغائی

کتاب درسنامه طلایی نورولوژی

معرفی کتاب درسنامه طلایی نورولوژی

کتاب الکترونیکی «درسنامه طلایی نورولوژی» اثری از مصطفی الماسی دوغائی است و انتشارات نوآوران دانش ماهان آن را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ویرایش آزمون ۱۴۰۳ است و براساس آخرین رفرنس اعلام‌شدهٔ وزارت بهداشت جهت شرکت در آزمون‌های دستیاری و پیش‌کاروروزی نوشته شده است.

درباره کتاب درسنامه طلایی نورولوژی

کتاب درسنامهٔ طلایی نورولوژی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان است که به‌کوشش دکتر مصطفی الماسی دوغائی تألیف شده است. این کتاب براساس هاریسون ۲۰۲۲ و سیسیل ۲۰۲۱ است. کتاب حاضر دربردارندهٔ گالری تصاویر آموزشی و خودآزمایی نمونه سؤالات برگزیده تا دستیاری ۱۴۰۳ است.

مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی که توسط اساتید فوق‌تخصص در هر رشته تهیه می‌شود، دربردارندهٔ خلاصه‌ای از مباحث درسی با زبانی ساده و روان است. همچنین این مجموعه تمام سؤالات آزمون‌های دستیاری پیش‌کاروزی، کورس‌های دانشگاهی و آزمون‌های دانشگاه را پوشش می‌دهد. از این رو دانشجویان را از خواندن چندین کتاب مختلف بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی مطابقت کتاب‌ها با منابع جدید است. میزان انطباق سؤالات وزارت بهداشت با جزوات مؤسسه که به‌طور میانگین انطباق بیش از ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد، گواهی بر این موضوع است.

کتاب درسنامه طلایی نورولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 2037714
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

نقاط ضعف : -سوالات پایان هر فصل(خودآزمایی) پاسخنامه نداره! و توصیه شده کتاب سوالات این انتشارات رو خریداری کنید تا پاسخهارو اونجا پیدا کنید!! (اگر قراره سوالات بدون پاسخ باشن چرا اصلا قسمتی به نام خودآزمایی قرار دادید؟!) -قسمت درمان بیماریها بسیار خلاصه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان