دانلود و خرید کتاب راه و رسم عشق ورزی گوردون لیوینگستون ترجمه عاطفه سیف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه و رسم عشق ورزی اثر گوردون لیوینگستون

کتاب راه و رسم عشق ورزی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راه و رسم عشق ورزی

کتاب راه و رسم عشق ورزی نوشتهٔ گوردون لیوینگستون و ترجمهٔ عاطفه سیف است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از انتخاب‌های خردمندانه در زندگی سخن گفته است.

درباره کتاب راه و رسم عشق ورزی

کتاب‌های گوردون لیوینگستون همواره از دیدگاه مخاطبان بین‌المللی پس از ترجمه به زبان‌های گوناگون، به اندازۀ آثار اریک فروم محبوبیت داشته‌اند و بینش‌های ژرفی دربارهٔ فلسفهٔ زندگی انسان مطرح کرده‌اند. کتاب راه و رسم عشق ورزی، در حوزۀ سبک زندگیْ اندرزهایی حیاتی را پیشنهاد داده که شیوه‌های عشق‌ورزی به همسر و همین‌طور محبت به انسان‌های دیگر را در موقعیت‌های مختلف بیان کرده است. لیوینگستون در این کتاب تلاش کرده تا رویکرد خود را دربارهٔ این پیشنهاد که باید به چه‌نوع افرادی محبت ورزید (یا نورزید) و چگونه بهترین مسیرها را در هر پیچی از روابط میان‌فردی انتخاب کرد، آشکار کند. تمرکز اصلی این نویسنده و روان‌کاو بر روی این است که به مخاطبان در هر سنی کمک کند ویژگی‌های شخصیتی خودشان و دیگران را به‌درستی بشناسند. این ویژگی‌ها که به‌اندازهٔ خوشه‌های ستاره‌ای در کهکشان‌های عالم تنوع دارند، هم می‌بایست شیوه‌های سازگاری ما با دیگران را روشن کنند و هم پرتویی بر واکنش‌های رفتاری ما نسبت به دیگران بتابانند. لیوینگستون در این اثر به مسائل مهم زندگی انسان پرداخته تا خوانندگان از هر اجتماعی با گزینه‌های اساسی از زبان روان‌شناسان متخصص آشنا شوند؛ نه از راه یادگیری آزمون و خطا.

خواندن کتاب راه و رسم عشق ورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه و رسم عشق ورزی

«انتخاب‌‌‌‌‌هایی که می‌‌‌‌‌کنیم، انتخاب‌‌‌‌‌هایی که خوشبختی ما به آن وابسته است، شامل قضاوت دربارۀ افراد، افرادی که ما در طول سفر زندگی با آنها رو‌‌‌‌‌به‌‌‌‌‌رو می‌‌‌‌‌شویم. به چه کسی می‌‌‌‌‌توانیم اعتماد کنیم؟ چه کسی بهترین‌‌‌‌‌ها را در ما به نمایش خواهد گذاشت؟ چه کسی با ما دشمنی خواهد کرد؟ چه کسی ما را از خودمان رها می‌‌‌‌‌سازد؟ این قضاوت‌‌‌‌‌ها در جهت نزدیک‌‌‌‌‌ترین روابط ما بسیار مهم است. اگر فروشنده‌‌‌‌‌ای ما را فریب دهد، فقط پول از دست می‌‌‌‌‌دهیم. اگر قلبمان را به یک فرد نالایق هدیه کنیم، خیلی بیشتر از آنکه بتوانیم تصور کنیم از دست خواهیم داد.

بودن در کنار همسری که ما را همانطور که هستیم می‌‌‌‌‌پذیرد، به ما دلگرمی و اطمینان می‌‌‌‌‌بخشد، به طرز فکر ما اهمیت می‌‌‌‌‌دهد، و کاری را که می‌‌‌‌‌خواهیم انجام دهیم سخاوتمندانه به عهده می‌‌‌‌‌گیرد، تجربه‌‌‌‌‌ای فوق‌‌‌‌‌العاده لذت‌‌‌‌‌بخش است. ما مجذوب این افراد می‌‌‌‌‌شویم، هم به دلیل اینکه خارق‌‌‌‌‌العاده هستند، هم اینکه ما را به داشتن رفتار مشابه تشویق می‌‌‌‌‌کنند. اگر کسی همواره با ما همینطور رفتار کند، عاشق او می‌‌‌‌‌شویم، حتی گاهی علی‌‌‌‌‌رغم میل خودمان این اتفاق می‌‌‌‌‌افتد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان