دانلود و خرید کتاب شوهر سمی لاندی بنکرافت ترجمه فرشاد فخاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شوهر سمی اثر لاندی بنکرافت

کتاب شوهر سمی

معرفی کتاب شوهر سمی

کتاب شوهر سمی نوشتهٔ لاندی بنکرافت و ترجمهٔ فرشاد فخاریان است و انتشارات نیلفام آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شوهر سمی

هدف کتاب شوهر سمی توانمندسازی زنان برای حفاظت از جسم و روحشان در برابر مردان آزارگر و سلطه‌جو است. زنان می‌توانند با استفاده از آموزه‌های این کتاب دریابند چه زمانی در یک رابطه، طرف مقابلشان آن‌ها را تحت کنترل خود درآورده یا به ارزش جایگاهشان بی‌توجهی شده است، تا به این ترتیب بتوانند راه‌هایی برای رهایی از بدرفتاری پیدا کنند و از برخورد با مردان سوءاستفاده‌گر و سلطه‌جو یا سودجو اجتناب کنند.

اولین گام برای مقابله با آزارگری، درک مکانیزم عملکرد مرد آزارگر و شناسایی دلیل بروز رفتارهای اوست. نباید بگذارید شریک زندگی‌تان دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد یا آن را تحریف کند و همیشه به‌زور خود را در مرکز زندگی نگه دارد. این شمایید که محور اصلی زندگی‌تان هستید و لیاقت چنین جایگاهی را دارید.

مباحث اصلی این کتاب عبارت‌اند از: 

  • ذهنیت مرد آزارگر
  • تیپ‌های شخصیتی مردان آزارگر
  • آزارگری چگونه آغاز می‌شود
  • زندگی روزمره با مرد آزارگر
  • مردان آزارگر و اعتیاد
  • جدا شدن از مرد آزارگر

خواندن کتاب شوهر سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شوهر سمی

«رفتارش همیشه طوری است که انگار می‌گوید: «تو مدیون من هستی».

می‌تواند ترتیبی بدهد که من مقصر همه مشکلات به نظر برسم.

کنار او احساس خفقان می‌کنم.

او سعی می‌کند زندگی مرا کنترل کند.

همه فکر می‌کنند او بهترین مرد دنیاست، امّا ای کاش می‌توانستند آن روی دیگرش را که من با آن زندگی می‌کنم ببینند.

می‌گوید خیلی دوست‌ام دارد، پس چرا با من چنین می‌کند؟

آزارگری مزمن باعث می‌شود افراد دربارهٔ خود به تردید بیفتند. فرزندان افراد آزارگر می‌دانند مشکلی وجود دارد ولی گمان می‌کنند آن‌ها سبب آن مشکل هستند. کارمندان یک رئیس آزارگر بیشتر اوقات احساس می‌کنند کارشان را به درستی انجام نمی‌دهند و باید باهوش‌تر باشند و سخت‌تر کار کنند. پسرانی که قربانی قلدری می‌شوند احساس می‌کنند باید قوی‌تر باشند یا از دعوا کمتر بترسند.

وقتی با یک زن قربانیِ آزارگری سروکار دارم اولین هدف‌ام کمک به او برای بازیابی اعتماد به خودش است تا بتواند بر ادراک خود تکیه کند و به ندای درون‌اش گوش فرا دهد. درواقع برای درک زندگی خود به "متخصص آزارگری" نیاز نیست بلکه بیش از هر چیز به حمایت و دلگرمی برای ایمان به حقیقتِ درون خود نیاز است. همسر آزارگرتان می‌خواهد زیسته‌های شما را انکار کند؛ او می‌خواهد دید شما نسبت به واقعیت را تحریف کند و دیدگاه خودش را جایگزین آن کند. وقتی تعداد این حمله‌ها به هویت شما به حد کافی زیاد باشد، طبیعتاً تعادل خود را از دست می‌دهید؛ امّا نگران نباشید چون می‌توانید راه بازگشت به جوهر وجودتان را پیدا کنید.

یک مرد آزارگر انبوهی از تصورهای نادرست ایجاد می‌کند تا بذر تردید را در دل شریک زندگی‌اش بکارد و بتواند او را به مسیرهای بن‌بست هدایت کند. ما می‌توانیم با از بین بردن این تصورها، ریشه‌های این شکل از شستشوی مغزی را بشناسیم و من ایمان دارم که شما می‌توانید آن‌ها را شناسایی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان