دانلود و خرید کتاب اولین نفری که آمد مریم شجاعی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین نفری که آمد اثر مریم شجاعی پور

کتاب اولین نفری که آمد

معرفی کتاب اولین نفری که آمد

کتاب اولین نفری که آمد نوشتهٔ مریم شجاعی پور است. انتشارات سیمای شرق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب اولین نفری که آمد

کتاب اولین نفری که آمد که با تصویرسازی‌های «فاطمه عبادی» منتشر شده، از مجموعه کتاب‌های «آن مهربان» (پیامبر اکرم «ص») و نوشتهٔ مریم شجاعی پور است. این کتاب با موضوعی مذهبی، روایتی بازآفرینی‌شده از قصهٔ حجرالاسود را با زبانی کودکانه و روان بیان می‌کند. کودکان با مطالعهٔ این داستان علاوه بر آشنایی با یکی از مهم‌ترین داستان‌های مسلمانان به شخصیت پیامبر اسلام (ص) پی می‌برند که چگونه با تدبیری هوشمندانه، از بحرانی که نزدیک بود زمینه‌ساز اختلافی در میان قبایل اعراب شود، جلوگیری کرده است. حجرالاسود از یادگارهای جاوید پیامبران الهی است. احادیث معتبری از پیامبر (ص) و معصومین (ع) دربارهٔ شرافت و فضیلت حجرالاسود وجود دارد و طواف که یکی از مناسک حج است، از برابر این سنگ آغاز و به آن ختم می‌شود.

خواندن کتاب اولین نفری که آمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولین نفری که آمد

«صدای پایی آمد. سایه بلندی روی در مسجد افتاد. همه چشم به در دوختند. همه کنجکاو بودند که چه کسی وارد می‌شود؟ همه نگران بودند نکند کسی بیاید که آنها را شریک افتخار نصب حجرالاسود نکند! دوباره همهمه‌ها بلند می‌شد که محمد امین وارد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۵۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان