دانلود و خرید کتاب زندگینامه جو بایدن ترجمه مهناز ولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگینامه جو بایدن اثر مهناز ولی

کتاب زندگینامه جو بایدن

معرفی کتاب زندگینامه جو بایدن

کتاب زندگینامه جو بایدن یک اثر مستقل دانشگاهی و ترجمهٔ مهناز ولی است. انتشارات نسل روشن این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زندگینامه جو بایدن

در کتاب زندگینامه جو بایدن می‌خوانیم که «جوزف رابینت بایدن جونیور» بیشتر روزگار بزرگسالی خود را در دنیای سیاست گذراند. معاون رئیس‌جمهور سابق، پاییز ۱۹۴۲ متولد شد و سال‌های اولیۀ بزرگسالی را در دورۀ ویژه و خیره‌کننده‌ای از تاریخ آمریکا به تجربه نشست. ۱۳ سال اول زندگی‌اش را در اسکرانتون پنسیلوانیا گذراند که درگیر مشکلات خاصی بود. یکی از آن‌ها، لکنت زبان بود که خجالتی‌اش کرده و باعث شده بود خانواده‌اش در سال ۱۹۹۵ میلادی به مِیفیلد، واقع در دلاوِر، نقل‌مکان کنند.

جوزف رابینت بایدن جونیور، سیاستمدار آمریکایی است که به‌عنوان چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا مشغول به کار بوده است. او که یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل‌وهفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحدهٔ آمریکا نمایندگی کرد. با او بیشتر آشنا شنوید.

خواندن کتاب زندگینامه جو بایدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگینامه جو بایدن

«بایدن با شروع متواضعانۀ زندگی سیاسی خود، به‌عنوان فرزند ارشد یک کارگر کم‌درآمد و چندین مصیبت خانوادگی که گریبانگیرش شد، توانایی مقابله با شرایط سختی که برایش پیش آمد را داشت. وقتی خیلی از سیاستمداران از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند تا خودشان را ثروتمند کنند، نام بایدن در فهرست کم‌ثروت‌ترین مقامات رسمی کشور بود و در بین ۵۸۱ نفر، رتبۀ ۵۷۷ را داشت.

۲۰ ژانویۀ ۲۰۲۱، دقیقاً دو هفته پس از ازدحام خشونت‌آمیز در ساختمان کاپیتول ایالات متحده، جوزف آر . بایدن از پله‌های همان ساختمان پایین آمد و به‌عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایاالت متحده، سوگند یاد کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۵۰۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان