دانلود و خرید کتاب مجموعه داستان های دست مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه داستان های دست مهر اثر نصرت اله فلاح

کتاب مجموعه داستان های دست مهر

گردآورنده:نصرت اله فلاح
انتشارات:نصرت اله فلاح
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مجموعه داستان های دست مهر

کتاب مجموعه داستان های دست مهر به‌کوشش دکتر نصرت اله فلاح منتشر شده است. دکتر نصرت اله فلاح (پروفسور) مؤسس و مدیر شبکهٔ خیریهٔ دست مهر و استاد دانشکدهٔ مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است.

درباره شبکه خیریه دست مهر

شبکه خیریه دست مهر برای کمک به دانش آموزان مستعد کم‌برخوردار از پایه‌های هفتم تا دوازدهم که آموزش آن‌ها تحت‌تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا در معرض آسیب جدی قرار گرفته است، تشکیل شده است.

حمایت از دانش‌آموزان در دو بخش حمایت آموزشی و حمایت مالی انجام می شود. نیک‌مردان سخاوتمندی از اقشار مختلف جامعه، بار حمایت مالی از دانش آموزان را بر دوش می‌کشند و دانشجویان نیک‌اندیش از دانشگاه‌های مختلف کشور نیز، سخاوتمندانه اوقات خود را وقف حمایت آموزشی از دانش‌آموزان می‌کنند. مدیران مدارس، بخش دیگری از این شبکه را تشکیل می‌دهند که به معرفی دانش‌آموزان مستعد و نیازمند می‌پردازند تا تحت پوشش این شبکه قرار گیرند. همراه با اقدامات آموزشی، به دانش‌آموزانی که به حمایت مالی نیاز دارند، کمک‌های مالی نیز صورت می‌گیرد. این کمک‌ها به‌عنوان کمک هزینهٔ تحصیلی و به‌صورت ماهیانه در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه در شرایط فعلی، آموزش در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد، داشتن گوشی همراه و یا تبلت شرط لازم برای شرکت در کلاس‌های درس است. شبکهٔ خیریهٔ دست مهر، برای دانش‌آموزانی که بضاعت تهیهٔ گوشی همراه را ندارند، در حد توان خود، اقدام به خرید گوشی می‌کند. همچنین گوشی و تبلت‌های اضافه‌ٔ بعضی از خانواده‌ها، پس از دریافت و انجام تعمیرات (در صورت نیاز) برای دانش آموزان نیازمند ارسال می‌شود.

برای توسعهٔ اقدامات فوق و بهره‌مندی دانش‌آموزان متقاضی در سطح کشور از این خدمات، سایتی راه‌اندازی شده که ساماندهی آموزش دانش‌آموزان به کمک آن انجام می‌شود. همچنین در بخش دیگری از سایت، امکان اهدای کتاب‌های کمک آموزشی از دانش‌آموزی به دانش‌آموز دیگر فراهم شده است. برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از امکانات آموزشی و همچنین خدمات مربوط به اهدا و دریافت کتاب‌ها، لازم است که دانش آموزان در سایت دست‌مهر ثبت‌نام کنند.

درباره کتاب مجموعه داستان های دست مهر

درخت فرهنگ دیرینه ایرانی، همواره به دست فرزندان این مرز و بوم غنی تر و پربارتر شده و قامت افراشته است. شبکهٔ خیریهٔ دست مهر در کنار فعالیت‌های حمایتی خود از دانش‌آموزان مستعد و کم‌برخوردار، قصد دارد با فعالیت در حوزهٔ فرهنگ و ارائهٔ تولیدات فرهنگی، فرصتی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم آورد تا گام‌های نخستین ورود حرفه‌ای به عرصه‌های فرهنگی را تجربه کرده باشند. انتشار مجموعه داستان‌های کوتاه از دانش‌آموزان و دانشجویان، اولین قدم در این راستا بوده و مجموعه داستان‌های دست مهر، نخستین ثمرهٔ آن است. یقینا‌ً در معرفی این عرصهٔ فرهنگی به خیل دانش‌آموزان و دانشجویان مشتاق و تقاضای همکاری و فعالیت داوطلبانه در این بخش از شبکهٔ خیریهٔ دست مهر، نیازمند تلاش بیشتری است، امید است که انتشار مجموعه داستان‌های دست مهر، خود بازگو‌کنندهٔ این پیام به مشتاقان این عرصه باشد.

کتاب مجموعه داستان های دست مهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به مطالعهٔ داستان‌های کوتاه نوشتهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان