دانلود و خرید کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی وحید فروغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی اثر وحید فروغی

کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی

معرفی کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی

کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی نوشتهٔ وحید فروغی و آذین یوسف عصر و الناز یوسف عصر و ویراستهٔ زهرا محقق است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

 درباره کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی

دورماندن از خطرات و در یک واژه، ایمنی در زمرهٔ ضروری‌ترین نیازهای هر موجود زنده است. انسان نیز بر همین منوال همواره بر آن بوده تا با استفاده از تجربهٔ آموخته و زیستهٔ نوع خود، نهایت دوری از خطرات اطراف را برای خود و افراد تحت حمایتش تأمین کند. بشر همواره به طور هوشمندانه‌ای بر آن بوده است که تمامی امور را با کمترین هزینهٔ مادی و غیرمادی و بیشترین دستاورد به سرانجام برساند. بدیهی است استفاده از تجربیات بشر و دانش تخصصی در هر حوزه در رسیدن به این هدف تأثیر چشمگیری دارد و کلید استفاده از این تجربه زیسته آموزش است.

 افزایش حساسیت جامعه به مقولهٔ ایمنی و توجه ویژه به حوادثی از قبیل حادثهٔ پلاسکو گرچه می‌تواند رویکردی مثبت را در نوع نگاه افراد به این حوزه در پی داشته باشد، ولی ترسیم جامعه‌ای که همواره در جهت ارتقای سطح ایمنی خود پیش می‌رود بدون مشارکت همهٔ اعضای آن جامعه و ارتقای آگاهی عمومی که منتج به برخورداری از ذهنیتی صحیح در نحوهٔ پیشگیری از حوادث در درجهٔ اول و نحوهٔ مواجهه با آن‌ها در صورت وقوع در درجه دوم می‌شود نامحتمل است. بالارفتن سطح آگاهی شهروندان می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش تعداد حوادث و نیز صدمات و خسارات ناشی از آن‌ها داشته باشد.

کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی با هدف ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی شهروندان و نیز بهره‌برداری مربیان آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی تدوین شده است. امید که بتواند تأثیری گرچه مختصر در ارتقای دانش عمومی شهروندان داشته باشد. 

خواندن کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فراگیران درس‌ها و اصول آتش‌نشانی و ایمنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی آموزشی عمومی ایمنی و آتش نشانی

«برنامه‌ریزی: آمادگی کامل برای آموزش بلافاصله مشخص می‌شود و اعتبار مربی را افزایش می‌دهد و بدین ترتیب مخاطبان را تحت تأثیر قرار داده و آن ها را آماده پذیرش صحبت‌های شما می‌کند؛ بنابراین وجود برنامه‌ریزی و هدف‌گیری، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. قسمت زمان را مدنظر داشته باشید و کلاس را طوری پیش ببرید که مطالب مدنظر را در زمان مقرر عنوان کنید. به ویژگی‌های مخاطبان در تعیین هدف مناسب و برنامه‌ریزی درست جهت نیل به هدف یا اهداف تعیین شده دقت کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه مخاطب می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: سن، جنسیت، درآمد و شغل، میزان تحصیلات، وضعیت خانوادگی، میزان آشنایی باموضوع، شرایط محلی و... . استفاده از پاورپوینت در آموزش عبارتی وجود دارد؛ «مرگ با پاورپوینت ». بسیاری از مربیان به اندازه‌ای از پاورپوینت استفاده می‌کنند که وقتی از یک صفحه به صفحه دیگر می‌روند شخصیت و محتوای صحبت‌هایشان از بین می‌رود. اگر قصد دارید از پاورپوینت استفاده کنید به یاد داشته باشید که پاورپوینت یک وسیله کمکی است پس بهتر است از چند قاعده پیروی کنید: ۱: قاعده ۵ در ۵: هرگز نباید در هر اسلاید بیش از ۵ خط و در هر خط بیش از ۵ واژه داشته باشید، در غیر این صورت مخاطب سردرگم می شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان