دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان) پیروز انتخابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان) اثر پیروز انتخابی

کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان)

کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان) نوشتهٔ پیروز انتخابی در انتشارات نقش مانا چاپ شده است. تصویرگری کتاب را نسیم صلاحی انجام داده است. کتاب «شازده کوچولو برگشته بود» برگرفته از داستان بی‌نظیر «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری است . این داستان یکی از داستان‌های کوتاه برگزیدهٔ ششمین جایزه ادبی اصفهان بوده است.

درباره کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان)

این داستان روایت دیدار نویسنده با شازده کوچولو در دورانی متفاوتی است. داستان سفر دوباره شازده کوچولو به زمین که در آن نویسنده به درخواست پایانی آنتوان در کتابش عمل کرده و خبر این دیدار دوباره را، برای او و دیگران نوشته است.

سفری که به گفته شازده کوچولو نشان از عجیب‌تر شدن آدم‌ها در این دوره و دورتر شدن آنها از انسانیتشان دارد و افول جنبه‌های محیط زیستی و صلح را در دوران زندگی نویسنده از دیدگاه او، نشان می‌دهد.

همکاری تصویرگر و نویسنده در تصویرسازی کتاب بر اساس تصویرهای ذهنی نویسنده و حفظ تشابه تصویرها با تصویرسازی‌های کتاب اصلی، رنگ و لعاب خاصی به کتاب داده است.

«خوب به این منظره نگاه کنید تا اگر روزی روزگاری به صحرای آفریقا سفر کردید، بتوانید آن را بشناسید. اگر هم اتفاقاً گذرتان به این نقطه افتاد، لطفاً عجله نکنید. یک مدت همان جا، درست زیر ستاره‌ها، بمانید. بعد، اگر مرد کوچولویی پیدایش شد که می‌خندید که موهای طلایی داشت که به سؤال آدم جواب نمی‌داد، بدانید که هم اوست. اگر چنین شد، لطف کنید و مرا از غم و اندوه در بیاورید. برایم بنویسید که او برگشته است.» (شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری)

این جملات پایانی کتاب شازده کوچولو است که نویسنده اسم کتاب خود را از آن گرفته است.

کتاب شازده کوچولو برگشته بود (نامه ای به آنتوان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای گروه سنی نوجوان تا بزرگسال مناسب است.                                    

نظرات کاربران

farnaz rst
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

توی این کتاب نویسنده تلاش کرده مسائل دیگه ای رو که بنظرش قابل توجه بوده و شاید حس کرده توی نسخه اصلی اگزوپری بهش نپرداخته رو مطرح میکنه . خوب بود دوست داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان