دانلود و خرید کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه آماندا دورینگ تورویل ترجمه معصومه محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه اثر آماندا دورینگ تورویل

کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه

انتشارات:آوای ونداد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه


نشر آوای ونداد (پاستیل) با هدف آموزش آداب معاشرت به کودکان و نوجوانان درصدد چاپ مجموعه‌‌کتاب‌هایی در این زمینه شده است. در این مجموعه‌کتاب موضوع‌هایی با عناوین روش‌های رفتار در مدرسه، روش‌های رفتار در سر میز غذا، روش‌های رفتار در بین مردم، روش‌های رفتار در کتابخانه، روش‌های رفتار در زمین بازی، روش‌های رفتار در هنگام حرف‌زدن با تلفن و... چاپ شده‌اند. این داستان‌ها روش‌هایی برای خوب‌‌بودن و خوب‌زندگی‌کردن بچه‌ها به آن‌ها می‌آموزد. در هر کتاب، نویسنده با تصاویر و داستان‌های جالب و جذاب سعی می‌کند آداب آن اتفاق را برای کودکان و نوجوانان توضیح دهد. هدف از نویسندگان و طراحان این مجموعه این است که کودکان و نوجوانان برای برقراری رابطه‌های سالم و صحیح آماده شوند و اعتماد به نفس لازم را برای یک عمل اجتماعی به دست آورند.

کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه نوشتهٔ آماندا دورینگ تورویل و ترجمهٔ معصومه محمدپور است. در این جلد کودکان با روش صحیح رفتار در سرویس مدرسه آشنا می‌شوند.

خواندن کتاب روش رفتار در اتوبوس مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی کودکان و نوجوانان مناسب است و پدران و مادرانی که می‌خواهند آداب معاشرت را با زبانی شیرین و غیردستوری به فرزندانشان بیاموزند می‌توانند از این کتاب‌ استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان