دانلود و خرید کتاب گلی زیر آوار هما مهرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گلی زیر آوار

کتاب گلی زیر آوار نوشته هما مهرآبادی و مریم السادات زکریایی است. این کتاب را انتشارات روایت ۲۷ بعثت منتشر کرده است و روایت زندگی شهید سیدمجتبی حسینی است.

درباره کتاب گلی زیر آوار

انتشارات روایت ۲۷ بعثت آثار قابل توجهی در حوزۀ ادبیات مستند در قالب‌های یگان نویسی، تاریخ شفاهی، کارنامۀ عملیاتی و سرگذشتنامۀ مستند به عموم دوستداران ادبیات دفاع مقدس و به‌خصوص پژوهشگران و محققان تاریخ جنگ ارائه کرده است. این آثار، هم‌اکنون به عنوان یکی از مراجع مهم پژوهش در حوزۀ دفاع مقدس به شمار می‌روند. گروه ادبیات دفاع مقدس نشر ۲۷ در نظر دارد، باتوجه به ذائقۀ مخاطب نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، مجموعۀ جدیدی را تحت عنوان بیست و هفتی‌ها به مخاطبان خود عرضه کند. مجموعۀ بیست و هفتی‌ها در قالب زندگینامۀ مستند و داستانی می‌کوشد تا به دور از جنس ادبیات آثار مستند، با بیانی روان و صمیمی به روایت زندگینامۀ مسئولین واحد، فرمانده گردان‌ها و فرمانده گروهان‌های شهید لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) بپردازد.

روایت داستانی و لحن صمیمی این مجموعه به مخاطب خود این امکان را می‌دهد که با متنی جذاب و خواندنی روبه‌رو شود و با توجه به روند تحقیقاتی مؤسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله، آثار این مجموعه مبتنی بر واقعیت‌های زندگی این سرداران شهید خواهد بود و از این منظر، مخاطبان با زندگینامه‌هایی به دور از بزرگنمایی، شعارزدگی، و خیال‌پردازی روبه‌رو خواهند بود. مؤسسه فرهنگی هنری روایت ۲۷ بعثت امیدوار است تا این مجموعه مورد پسند نسل نوی انقلاب و همچنین دوستداران ادبیات دفاع مقدس قرار گیر و بتوانند مردان بزرگ را بهتر بشناسند.

این کتاب حاوی داستان پرماجرای زندگی شهید سیدمجتبی حسینی است. 

خواندن گلی زیر آوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان