دانلود و خرید کتاب وابستگی به عادت شنو محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وابستگی به عادت اثر شنو محمدزاده

کتاب وابستگی به عادت

معرفی کتاب وابستگی به عادت

کتاب وابستگی به عادت نوشتۀ شنو محمدزاده است. انتشارات آوای آرامش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، به همۀ کسانی که می‌خواهند زندگی جدیدی را آغاز کنند و می‌خواهند یاد بگیرند عادت‌های درست را در زندگی خود جاری کنند، تقدیم شده است.

درباره کتاب وابستگی به عادت

کتاب وابستگی به عادت دربارۀ عادت، نحوۀ شکل‌گیری آن و نقش‌اش در زندگی ما است. نویسنده پس از این معرفی، راهکارهایی برای تغییر عادت‌ها پیشنهاد می‌کند. بخش آخر کتاب نیز به شرح عادت‌های انسان‌های موفق پرداخته است.

خواندن کتاب وابستگی به عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزه‌های موفقیت و خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وابستگی به عادت

«مقدمه را با يک مثال شروع می‌کنم، مثلا قصد گرفتن رژيم غذايی را داريم (اين موضوع را انتخاب کرده‌ام چون اکثر مردم در آن شکست خورده‌اند) دلیل شکست شان هم اين است که خودسرانه و با يک تصمیم ناگهانی دست به اين کار می‌زنند و حتی انتخاب می‌کنند که مثلا در عرض ۱ يا ۲ ماه بايد ۱۰ کیلو کم کنند و برای اين تصمیم خود هر نوع آزمايشی را روی خود انجام می‌دهند گرسنگی، خوردن دم نوش‌های مختلف برای لاغری و قرص‌های لاغری، ورزش‌های سخت و سنگین که اين رژيم را حفظ کنند. با کمک نیروی اراده همه تلاششان را می‌کنند، وعده‌های غذايی شان را حذف می‌کنند، بسیاری از خوراکی‌ها را حذف می‌کنند خوراکی‌هايی با کالری خیلی پايین انتخاب می‌کنند حتی اگر در اين راه هم موفق شوند و بتوانند برنامه خود را پا برجا نگه دارند به جای اينکه يک سبک زندگی با عادت‌های سالم داشته باشند تمام توان و انرژی خود را برای اين هدف و رسیدن به آن هدر داده‌اند و اتفاقی که اين وسط رخ می‌دهد اين است که آنها در اين راه به احتمال فراوان شکست می‌خورند و نمی‌توانند به طور منظم آن را انجام دهند چون پیامدهای ناخوشايندی برايشان به همراه داشته است. خوراکی‌های خوشمزه، شیرينی‌جات، فست‌فودها همه‌ی اينها کنترل اين افراد را به دست می‌گیرند و تمام خواسته‌ها و آرزوهای آنها از بین می‌رود ولی ما می‌توانیم با ايجاد يک عادت درست و با برنامه‌ريزی منظم به خواسته‌هايمان برسیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان