دانلود و خرید کتاب پزشک و پزشکی کامران جلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پزشک و پزشکی اثر کامران جلالی

کتاب پزشک و پزشکی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پزشک و پزشکی

کتاب پزشک و پزشکی نوشتۀ کامران جلالی است. انتشارات نخبگان این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، برگرفته از ارگنان پزشکی، کتاب بنیادین پزشکی هومیوپاتی کلاسیک و نخستین کتاب از کتاب‌های هفتگانه است.

درباره کتاب پزشک و پزشکی

کتاب پزشک و پزشکی در فصل نخست به وظیفۀ پزشک، در فصل دوم به آرمان درمانگری، در فصل سوم به پزشک آرمانی و در فصل چهارم به پزشک به‌عنوان پاسدار سلامتی می‌پردازد.

کامران جلالی در این کتاب، پزشکی هومیوپاتی را شیوه‌ای یکپارچه‌نگر و دربرگیرندۀ تمام فردیت‌های ممکن معرفی می‌کند. این نویسنده معتقد است که نگاهی موشکافانه به تاریخچۀ این گونه از پزشکی می‌تواند ضرورت مطالعۀ مبانی و مفاهیم بنیادین آن را آشکار سازد.

هدف نویسنده از نگارش کتاب پزشک و پزشکی، بازگرداندن هومیوپاتی به جایگاه شایستۀ آن است. در نتیجه، نخست، مبانی پایه‌ای این گونه از پزشکی، بررسی می‌شود. پس از آن، با تکیه بر سنجه‌های علمی کنونی و با روش پژوهشیِ یکپارچه‌نگر کوشش می‌شود تا نمایی قابل فهم پیشنهاد گردد.

این کتاب، حقایق تکان‌دهنده‌ای دربارۀ هنر درمان‌گری برای درمان‌گران و درمان‌شوندگان فاش خواهد کرد.

خواندن کتاب پزشک و پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پزشک و پزشکی

«پزشکی رایج بر آزمون و خطا استوار است و تلاش دارد با کنجکاوی علمی، تاثیر عوامل مختلف را بر بیماری ها بررسی کرده، برداشت خود را همه گیر کند و آن را به عنوان اصول درمانی و یا تشخیصی به گنجینه دانش پزشکی وارد سازد. از آن جا که این نوآوری ها از قوانین ناب طبیعت گرفته نشده است و بیشتر ساخته و پرداخته ذهن پژوهشگر است، می تواند ناقص و یا اشتباه باشد و به همین دلیل در پزشکی رایج ما شاهد دگرگونی های برق آسا در راهکارهای درمانی هستیم و این نشان می دهد که اصول پزشکی رایج ثابت نیستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴,۶۵۰
تومان