دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشته رابین شارما با ترجمه فرشته مهری در نشر الینا منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند با تغییرات کوچک زندگی‌تان را تغییر دهید. این کتاب به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده است. 

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

این کتاب به شما یاد می‌دهد با ایجاد یک تغییر در سبک زندگی خود، و سحرخیز شدن، خلاقیت و موفقیت را در زندگی‌تان پیدا کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد سحرخیزی را منبع الهامی برای خود پیدا کنید. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ ها داستانی خیالی اما سرشار از امید است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار آشنا می‌شوید. 

با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب و در گفتگوها بیان شده است، شما ابزاری برای خلاقیت پیدا می‌کنید و در عین حال آرامش را هم به دست می‌آورید. رابین شارما در باشگاه پنج ‌صبحی‌ها داستان دو غریبه را روایت می‌کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهادهای او را برای دستیابی به موفقیت همه‌جانبه در زندگی می‌پذیرند. نکات ارائه‌شده در این کتاب کاملاً ساده و قابل ‌اجرا و در عین حال بسیار تأثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به تمام کسانی که دوست دارند با روش‌های ساده، مسیر زندگی خود را به سمت موفقیت تغییر دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌ای محبوب، سخنران و مجری معروفی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که بیست و پنج ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، راهبی که فراری‌اش را فروخت نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

او یکی از بهترین سخنرانان و افسونگری واقعی بود. در پایان دوران افسانه‌ای خود و در دهۀ هشتاد زندگی‌اش قرار داشت. به‌عنوان یک استاد بزرگ در الهام‌بخشی، اسطوره‌ای در رهبری و سیاست‌مداری صادق در کمک به مردم در سرتاسر دنیا مورد احترام بود. در فرهنگی که سرشار از عدم امنیت و بلاتکلیفی و بالا و پایین شدن بود، همایش‌های این سخنران جمعیتی به اندازۀ یک استادیوم را به خودش جذب می‌کرد. کسانی که نه‌تنها برای رهبری استادانۀ زندگی‌شان و سرشار شدن از خلاقیت، بهره‌وری و رفاه آمده بودند، بلکه می‌خواستند در مسیری قرارگیرند تا با اشتیاقی وافر، انسان و انسانی‌تر به تعالی‌برسانند.

درپایان، آنها مطمئن می‌شوند که میراثی فوق‌العاده از خود به جای می‌گذارند و تأثیر خوبی بر نسل‌های آینده خواهند داشت. کارهای این مرد بی‌نظیربود. بینش‌هایی به ما می‌داد که جنگجوی درونمان را تقویت می‌کرد و ایده‌هایی می‌داد که شاعر روح‌بخش قلبمان را ارتقاء می‌بخشید. پیام او به شخصیت‌های عادی یاد می‌داد چگونه موفق شوند تا به بالاترین سطح در قلمروی کسب‌وکارشان برسند و جادویی که در یک زندگی پر بار وجود دارد را به دست بیاورند.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

elham
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

من نسخه چاپی این کتاب و خواندم متن روان و ترجمه خوبه .حدود سه سالی میشه که پنج صبح بیدار میشم و به جرات میتونم بگم وقتی پنج صبح بیدار میشی انگار ده ساعت از بقیه جلو میفتی اولش یکم

- بیشتر
کاربر ۶۲۹۶۰۹۵
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

صادقانه بگم، این کتاب به عنوان یه رمان جنایتی در حق بشریته، حتی به عنوان یه کتاب توسعه فردی هم عملکرد چندان جالب نداره، توصیه های خوبی داره درسته، اما با وجود داشتن ۳۰۰ صفحه حتی ۲۰ صفحه هم مطلب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان