دانلود و خرید کتاب جنگل شفابخش ترجمه سحر صنیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگل شفابخش اثر سحر صنیعی

کتاب جنگل شفابخش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جنگل شفابخش

کتاب الکترونیکی «جنگل شفابخش» نوشتهٔ سحر صنیعی و زهرا جوانی در انتشارات آوای آرامش چاپ شده است.  این کتاب دستورالعملی برای کمک به کودکان برای پردازش داستان سختی‌ها، ارتباط با نقاط قوت و به دست آوردن حس پیوستگی، امید و رشد ارائه می‌دهد. کتاب با درک این مسئله به رشتهٔ تحریر درآمده است که کودکانی که بیشتر در معرض شرایط استرس مداوم قرار دارند ، دچار انعطاف پذیری کمتری شده و ریسک پس از تروما در آن‌ها افزایش می‌یابد. در جنگل شفابخش به عنوان یک کتاب راهنمای یکپارچه، بخش های نظری به صورت مختصر بیان شده و عمدتا تمرکز بر روی موضوعات مرتبط با اجرای عملی است.

 این کتاب اولین بار در سال ۲۰۱۱ به زبان عبری نگاشته و منتشر شده است. سپس‌، پس از دریافت بازخورد عالی از طرف مربیان و درمانگران و درخواست‌ها برای قابل دسترس نمودن آن برای استفاده در سراسر جهان‌، به زبان انگلیسی نیز ترجمه گردید. 

درباره کتاب جنگل شفابخش

کتاب جنگل شفابخش به درخواست درمانگران، مشاوران، معلمان و والدینی که شاهد برنامه ٔ "مکان امن" بوده‌اند نوشته شده که به هزاران کودک کمک کرده تا اضطرابشان را کاهش دهند و احساس امنیتی را که به رشد آنها کمک می‌کند بیابند. این کتاب از بطن نیاز موکد و دراز مدت به برنامه‌هایی که نه‌تنها کاهش اضطراب، توانبخشی و بهبود از تروما را تسهیل می‌کند بلکه بر پیشگیری از تروما تأکید دارد، برآمده است.

جنگل شفابخش مبتنی بر این دانش است که بازی‌، خلاقیت و ارتباط با طبیعت، ذاتاً شفابخش است.

بخش اول کتاب شامل فصولی با تئوری های وسیع و مبتکرانه و متدهای خالقانه حاصل از حوزه ی تروما، و قدرت تخیل و بازی است. بخش دیگر کتاب، تئوری و مدل های طبیعت درمانی را در بستر این برنامه و این کتاب بیان می‌کند.

 بخش دوم کتاب شامل پروتکل ها، کتاب داستان رنگی "مکان امن"، ۱۲ برنامه ی جلسهٔ "مکان امن" با جزئیات، و فعالیت ها و سازگاری های بیشتر برای کودکان کم سن و سال‌تر و مکان‌های جایگزین است. ترکیب تئوری و عمل، یک ابزار قدرتمند حرفه ای ارائه می‌دهد که می توان با آنها این برنامه را برای گروه کودکان در مهدکودک یا در مدرسه اجرا نمود.

کتاب جنگل شفابخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که فرزند خردسالی دارند یا با کودکان در تعامل هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جنگل شفابخش

درختان جنگل وقتی محافظین جنگل و هواپیماها را دیدند امیدوار شدند که آنها بتوانند آتش را خاموش کنند. درختان دیدند که بعضی از حیوانات در جاهای امن زیر زمین پناه گرفتند. آنها حیوانات دیگری را هم دیدند که فرار می‌کردند و سعی می‌کردند به جاهای امن دیگری، بیرون جنگل بروند. درختان دیدند بعضی حیوانات از آتش صدمه دیده‌اند و برای آنکه از آنها مراقبت شود، خیلی دور بودند. آنها حتی دیدند که بعضی حیوانات مردند. همه منتظر بودند آتش‌سوزی تمام شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان