دانلود و خرید کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت عبدالرضا یوسفی (ابن مالک)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت اثر عبدالرضا یوسفی (ابن مالک)

کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت

معرفی کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت

کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت نوشتهٔ عبدالرضا یوسفی (ابن مالک) است و نشر میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت

این کتاب حاصل ۳ تا ۴ جلسه تماس تلفنی و مباحثه با یکی از رسانه‌های ماهواره‌ای منسوب به وهابیت است که از شهر مدینه النبی (عربستان) پخش می‌شود و از حمایات مادی استکبار جهانی تغذیه می‌شود و تمام فرق منسوب به اسلام خصوصاً شیعه دوازده‌امامی را تکفیر می‌کند. یکی از شبهاتی که مطرح کردند و می‌کنند و در آن موضوع با آنان گفت‌وگو شده، مبحث برتری ائمهٔ شیعه بر انبیا و خلائق بود که در این کتاب مفصل و مستدل از دیدگاه قرآن و تفاسیر مربوطه و احادیث مستند شیعه و اهل سنت و سایت‌های مورد قبول وهابیت، برتری ائمهٔ هدی شیعه بر انبیا (غیر از رسول اسلام) ثابت شده است. شبکه‌های وهابی‌ تنها دلیلی که برای رد مقامات ائمهٔ طاهرین شیعه آوردند و می‌آورند آیهٔ ۸۶ سورهٔ انعام است که در این کتاب به صورت مفصل این موضوع شرح داده شده است.

خواندن کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به موضوعات قرآنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برتری چهارده معصوم بر پیامبران از دیدگاه قرآن و سنت

سوال دیگر که آقایان مولوی وهابی مطرح می‌کنند می‌گویند فرض بگیریم که انفسانا در آیه مباهله (۶۱ سوره ال عمران) علی است. انفسکم در آیه جان‌های مشرکین مسیحی چه کسی بوده؟ آیا این انفسانا و انفسکم یعنی روح پیامبر یا نفس مولا علی با نفس مشرک برابر و قابل مقایسه است که آیه فرموده آنها با جان‌های خود بیایند ای پیامبر توهم با جانت بیا برای نفرین و مباهله؟! اولاً وقتی ما به کل متن و خطاب آیه مباهله دقت می‌کنیم این مبحث مطرح است که علمای مسیحی نجران خودشان را بر حق می‌دانستند. خداوند می‌گوید که اگر واقعاً شما خود را محق می‌دانید با فرزندان، زنان و انفس خود بیائید. معنایش این نیست که انفس مشرکین مسیحیان نجران موازی و مساوی با نفس پیامبر اکرم است، مثل اینکه خداوند در سوره جمعه آیه ۶ و ۷ می‌فرماید: یهود خود را دوستان خدا می‌پندارند، اگر واقعاً شما یهودیان دوست خدا هستید آرزوی مرگ کنید. معنایش این نیست که آنها واقعاً دوست خدا هستند و خداوند درباره دوستی آن‌ها با خودش دچار تردید است. 



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان