دانلود و خرید کتاب پرورش کارمندان عالی اریکا آندرسن ترجمه امیر سالمی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش کارمندان عالی اثر اریکا آندرسن

کتاب پرورش کارمندان عالی

معرفی کتاب پرورش کارمندان عالی

کتاب پرورش کارمندان عالی نوشته اریکا اندرسون است که با ترجمه امیر سالمی‌زاده منتشر شده است. کتاب پرورش کارمندان عالی به شما کمک می‌کند بتوانید از کارمندانتان را به مجریانی خلاق و بی‌نظیر تبدیل کنید. این کتاب نتیجه سال‌ها تجربه نویسنده است.

درباره کتاب پرورش کارمندان عالی

اگر زندگی عادلانه بود، کارمندان عالی بودند. آن‌ها دقیقاً کاری را انجام می‌دادند که ما از آن‌ها می‌خواستیم و دقیقاً زمانی که از آن ها می‌خواستیم کاری را انجام دهند، آن را انجام می‌دادند البته به استثنای ایده‌های عجیبی که خود آن‌ها ابداع می‌کردند، مانند ایده‌هایی که هوش را از سر همه می‌پراند و محصولات و خدمات خستۀ ما را احیا می‌کرد و سود نهایی ما را چند رقمی می‌ساخت. آن‌ها شاد، مهربان، شجاع، محترم هستند و به شکل هموار از سطح تازه وارد تا معاونت تکامل پیدا می‌کردند و در طی مسیر هیچ دست اندازی وجود نداشت و در تکمیل بازبینی عملکرد سالیانه که به خوبی تلاش‌ها و دستاوردهای آن‌ها را نشان می‌داد و طرح‌های توسعه کاملا شخصی آن ها را در بردارد، به ما کمک می‌کردند. به واقعیت بازگردیم. کارمندان شما شبیه به همه ما انسان‌های دارای نقص و امیدواری هستند که موفقیت آن‌ها حداقل به مهارت‌های شما به عنوان یک مدیر بستگی دارد. آن‌ها انسان هایی هستند که با تلاش سازگار و ماهرانه شکوفا خواهند شد و بدون چنین تلاشی پژمرده خواهند شد. آن‌ها شبیه به گیاهان هستند.

استعارۀ باغبانی که در کل کتاب مشاهده می‌خوانید ریشه در همین موضوع دارد. بنابراین با توجه به چنین روحیه‌ای که نویسنده در این کتاب باید بدانید که هرکس مسئول کمک به دیگری در کار است مانند مدیران، رهبران تیم، متخصصان منابع انسانی، مربیان، معلمان و حتی برای کمک به مدیران. نویسنده قصد دارد تا بهترین چیزی که به عنوان یک مربی و مشاور، مالک کسب وکار، مدیر افراد از سطح مقدماتی تا متخصصان واقعاً ماهر و به عنوان یک کارمند آموخته است را با شما به اشتراک بگذارد.

بنابراین این کتاب عصارۀ آموزش و مربیگری نویسنده برای افراد و گروه ها در طی دورۀ حرفه ای زندگی‌اش است و آمیخته‌ای از همان عنارصی است که او در کار شرکت از آن‌ها استفاده می‌کند: گفتگو، ایده‌ها و تجربیات فراخوانی برای خوداندیشی و احتمالا از همه مهم تر، توسعۀ مهارت.

مدیریت خوب درست مانند آشپزی یا نواختن پیانو و حتی باغبانی به مهارت نیاز دارد و نویسنده امیدوار است بتواند این مهارت‌ها را به خواننده بیاموزد. از آنجایی که همه ما در یک اتاق کنار هم ننشسته‌ایم باید در رابطه با چگونگی کار با یکدیگر برای توسعۀ مهارت‌های مدیریتی شما کمی خلاق باشید. نویسنده این مهارت‌ها را به ترتیبی رائه داده است که به نظرش بهترین شکل ممکن هر فصل مکمل فصل دیگر است تا نتیجه به همان چیزی برسد که نویسنده قصد آن را داشته است. این کتاب به شکل کامل و یکپارچه به شما به عنوان یک مدیر کمک می‌کند بتوانید شرکت خود را به بهترین شکل اداره کنید. 

خواندن کتاب پرورش کارمندان عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیرانی که می‌خواهند بهترین کارمندان را داشته باشند و مجموعه‌شان را با خلاقیت ارتقا دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان