دانلود و خرید کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد گروه مولفان سنجش امیرکبیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد اثر گروه مولفان سنجش امیرکبیر

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد اثری از گروه مولفان سنجش امیرکبیر است. این کتاب شامل تکنیک برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده، نکته‌ها و روش‌ها، تست‌های خودسنجی و تست‌های طبقه‌بندی شده است.

مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده‌سازی منابع آموزشی کارشناسی ارشد و دکتری منطبق بر سرفصل‌های شورای عالی برنامه‌ریزی در مقاطع عالی و تکمیلی، سعی در ایجاد عدالت آموزشی جهت راهیابی دواطلبان به دانشگاه‌ها دارد.

این مجموعه با ارائه طرح‌های فرهنگی و آموزشی تحت عنوان «دوره‌های مکاتبه‌ای» پاسخگوی نیاز دانش‌پژوهان و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی است. سلسله کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی است و در ادامه این حرکت علمی، این موسسه ارائه کننده صحیح تدوین کتب مقاطع تکمیلی بر اساس سرفصل‌های شورای عالی برنامه‌ریزی است و این حرکت علمی را نیز با موفقیت آغاز کرده است.

بنابراین این مجموعه همواره به دو نکته اساسی توجه خاص داشته و دارد؛ اول آنکه، در نوشتن کتب علاوه بر منابع و مراجع اصلی، از جزوات درسی دانشگاه‌های معتبر کشور نیز استفاده شده است و دوم آنکه، کتب خود را با بر اساس طبقه‌بندی مطالب درسی منطبق بر آزمون‌های مرحله‌ای (مانع و جامع بودن مطالب) ویرایش و صفحه‌آرایی نموده است.

بنابراین داوطلب کافی است مطالب کتاب را به طور کامل مطالعه و مرور کند و لازم نیست خود را در بین کتاب و جزوات متفرقه سردرگم سازد.

تمامی کتاب‌ها شامل دو قسمت‌اند. قسمت اول خلاصه درس و نکات کلیدی و قسمت دوم تست‌های طبقه‌بندی شده، بنابراین کافی است داوطلبان موضوع درسی هر مرحله را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نمایند. کتاب‌ها در زمان‌های مشخص شده باید خوانده شوند و از برنامه تعیین شده نباید عدول کرد.

خواندن آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری  روانشناسی رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داوطلبان آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی رشد

نظرات کاربران

حنا
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

خیلی گرونه حداقل تخفیف بزارین بتونن استفاده کنن

بهار
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

چقدرگرونه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۲۰,۰۰۰
تومان